تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13334.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپ استور همچنان بی‌رقیب می‌ماند: لایحه ضدانحصار علیه اپل تصویب نشد

مجلس سنای ایالت داکوتای شمالی لایحه‌ای که می‌توانست اپل را از وادار کردن توسعه دهندگان به استفاده از اپ استور و سیستم پرداخت آن منع کند، تصویب نکرد. بر اساس وب سایت دولتی ایالت داکوتای ...

مجلس سنای ایالت داکوتای شمالی لایحه‌ای که - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌توانست اپل را از وادار کردن توسعه دهندگان به استفاده از اپ استور و سیستم پرداخت آن منع کند، تصویب نکرد.

بر اساس وب سایت دولتی ایالت داکوتای شمالی، لایحه SB2333 با ۱۱ رای موافق در برابر ۳۶ رای مخالف تصویب نشد تا اپل نفس راحتی بکشد. این لایحه جنجالی که حدوداً یک هفته قبل معرفی شده بود، در صورت تصویب، تمام شرکت‌های توزیع کننده نرم افزار با درآمد سالانه بیش از ۱۰ میلیارد دلار را از وادار کردن توسعه دهندگان به استفاده انحصاری از تنها یک فروشگاه اپلیکیشن مثل اپ استور یا گوگل پلی استور و همچنین سیستم پرداخت اختصاصی آنها، منع می‌کرد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان

وادار کردن توسعه دهندگان به استفاده از سیستم پرداخت اختصاصی اپ استور باعث می‌شود تا اپل بتواند کمیسیون ۳۰ درصدی از فروش برنامه‌ها و پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به خود اختصاص دهد. بسیاری از توسعه دهندگان به این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - سیاست اعتراض کرده و برخی از منتقدین معتقدند - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپل قوانین - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - اپ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - استور را به شکل سلیقه‌ای اجرا می‌کند.

با اینکه این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - لایحه در صورت تصویب شدن فقط شامل فعالیت شرکت‌ها در ایالت داکوتای شمالی می‌شد، اما گام مهمی برای تغییر رفتار اپل در سطح آمریکا به شمار می‌رفت. موفقیت این لایحه همچنین دیگر ایالت‌های آمریکا را تشویق می‌کرد تا در مسیر ایالت داکوتای شمالی گام برداشته و خواهان قانونمند کردن روابط فروشگاه‌های اپلیکیشن با توسعه دهندگان شوند.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد اپل واکنش بسیار منفی به این لایحه نشان - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - داد. یکی از مدیران ارشد حریم - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - خصوصی در اپل مدعی شد این لایحه ماهیت فعلی آیفون را نابود کرده و می‌تواند «حریم خصوصی، امنیت، ایمنی و عملکرد آیفون ها» را به خطر بیندازد. وی افزود: «ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا اپلیکیشن‌های مخرب را از اپ استور دور نگه داریم، اما این لایحه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نجف آباد استان اصفهان - از ما می‌خواهد تا به آنها اجازه وارد شدن بدهیم.» البته این سخنان مدیر ارشد اپل با کشفیات اخیر یکی از توسعه دهندگان iOS همخوانی ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فروهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
عرض ادب نمایندگی شما آیا دور و بر صالح آباد نجف آباد هم اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در صالح آباد شهر نجف آباد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone