تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13319.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

محقق امنیتی: تلگرام ۱۳ آسیب‌پذیری خطرناک داشته که حالا رفع شده‌اند

یک محقق امنیتی با نام مستعار «polict» فاش کرد که سال گذشته میلادی در خلال یکی از بررسی‌های خود موفق به کشف ۱۳ آسیب‌پذیری در تلگرام شده است. او تأیید می‌کند که تمام آسیب‌پذیری‌ها را ...

یک محقق امنیتی با نام - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان - مستعار «polict» فاش کرد که سال - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان - گذشته میلادی در خلال یکی از بررسی‌های خود موفق به کشف ۱۳ آسیب‌پذیری در تلگرام - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان - شده است. او تأیید می‌کند که تمام آسیب‌پذیری‌ها را به تلگرام گزارش کرده و همه آنها تاکنون برطرف شده‌اند.

او می‌گوید آسیب‌پذیری‌ها را در قابلیت استیکرهای متحرک تلگرام کشف کرده که تابستان سال ۲۰۱۹ معرفی شد. وجود این باگ‌ها به هکرها اجازه می‌داده تا استیکرهای مخرب را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان - به قربانی ارسال کرده و به پیام‌های خصوصی، عکس‌ها و ویدیوهای او دسترسی پیدا کنند. انجام چنین حمله‌ای کار آسانی نبوده، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که هکرها از آن برای - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان - حمله به کاربران استفاده نکرده باشند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان

محقق یاد شده در گزارش مفصل خود می‌نویسد که تا پیش از شروع تحقیقات اصلاً فکرش را هم نمی‌کرده که در تلگرام حتی یک آسیب‌پذیری اختلال در حافظه (Memory Corruption) را کشف کند، اما در نهایت موفق - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان - به کشف ۱۳ باگ با درجات مختلف شده است.

خوشبختانه تلگرام تمام آسیب‌پذیری ها را با انتشار بروزرسانی در ماه اکتبر سال گذشته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان - میلادی رفع کرده است. این یعنی اگر تلگرام را ظرف چهار ماه گذشته آپدیت کرده باشید از این باگ‌ها در امان خواهید بود.

با اینکه تلگرام به سرعت آسیب‌پذیری‌های پیام رسان خود را برطرف کرده است، اما وجود آنها برای این شرکت یک رسوایی به شمار می‌رود. تلگرام خود را یکی از امن‌ترین پیام‌رسان‌های دنیا معرفی می‌کند و کاربران اعتماد زیادی به آن دارند؛ اعتمادی که با کشفیاتی از این دست خدشه دار می‌شود.

- تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تاکستان استان زنجان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone