تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13331.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پژوهشگران ژاپنی با سریع‌ترین ابر کامپیوتر جهان سونامی را پیش‌بینی می‌کنند

در ژاپن که زلزله‌های زیادی رخ می‌دهد، سونامی یک تهدید واقعی برای مردم محسوب می‌شود، بنابراین آمادگی برای واکنش به این فاجعه اهمیت بالایی دارد. در آینده نزدیک احتمالا تیم‌های مسئول مدیریت وضعیت در هنگام ...

در ژاپن که زلزله‌های زیادی رخ می‌دهد، سونامی یک تهدید واقعی برای مردم محسوب می‌شود، بنابراین آمادگی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - برای واکنش به این فاجعه اهمیت بالایی دارد. در آینده نزدیک احتمالا تیم‌های مسئول مدیریت وضعیت در هنگام سونامی، به یک ابزار قدرتمند مجهز می‌شوند که یک مدل هوش مصنوعی جدید است. این هوش مصنوعی که با سریع ترین ابر کامپیوتر جهان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - توسعه پیدا کرده، می‌تواند در زمان واقعی نحوه شکل‌گیری طغیان‌ها را پیش‌بینی کند.

پژوهشگران برای توسعه این هوش مصنوعی برای پیش‌بینی سونامی به سراغ «Fugaku» رفته‌اند که سریعترین ابررایانه جهان محسوب می‌شود. Fugaku که توسط «Riken» و فوجیتسو توسعه - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - پیدا کرده، سال گذشته میلادی توانست لقب قدرتمندترین ابر کامپیوتر جهان را تصاحب کند.

دانشمندان تیم تحقیقات فوجیتسو، دانشگاه «توهوکو» و موسسه تحقیقات زلزله دانشگاه توکیو از قدرت محاسباتی فوق‌العاده بالای این - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - ابر کامپیوتر برای شبیه‌سازی سونامی با رزولوشن بالا استفاده کردند. این تیم در نهایت توانست ۲۰ هزار سناریوی احتمالی سونامی برای آموزش مدل هوش مصنوعی خود خلق کند.

الگوریتم یادگیری عمیق برای مطالعه و تایید داده‌های شکل موج - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - سونامی در هنگام زلزله با - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - شرایط طغیان ناشی از آن در خشکی، مورد استفاده قرار گرفت و با گذر زمان، دقتش بیشتر شد. آموزش مدل با استفاده از این روش موجب - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - شکل‌گیری هوش مصنوعی شد که می‌تواند طغیان سونامی را در زمان واقعی با وضوح مکانی بالا پیش‌بینی کند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران

در حالی که این مدل باید توسط ابر کامپیوتر Fugaku آموزش ببیند، می‌توان آن را روی کامپیوترهای معمولی اجرا کرد و با ارائه داده‌های مربوط به شکل موج، در چندین ثانیه به پیش‌بینی آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - دسترسی پیدا کرد.

پژوهشگران شبیه‌سازی یک زمین لرزه و سونامی بزرگ در خلیج توکیو را به نمایش گذاشتند که با مدل‌سازی سیل دفتر کابینه ژاپن مطابقت داشت.

این موضوع که می‌توان از این مدل هوش مصنوعی در کامپیوترهای معمولی استفاده کرد، یکی از اهداف اصلی توسعه‌دهندگان بود تا بتوانند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - آن - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - را در اختیار تیم‌های نجات قرار دهند تا تاثیرات سونامی روی ساختمان‌ها، جاده‌ها و زیرساخت‌ها را - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر نوشهر استان مازندران - در زمان واقعی پیش‌بینی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone