تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13322.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی A52 در گوگل پلی کنسول رویت شد: تایید اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم

رندر و اطلاعات جدیدی از گلکسی A52 در گوگل پلی کنسول منتشر شده که مجهز شدن این موبایل به چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم را تأیید می‌کند. پیش‌بینی می‌شود گلکسی A52 به یکی ...

رندر و اطلاعات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - جدیدی از گلکسی A52 در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - گوگل پلی کنسول منتشر شده که مجهز شدن این موبایل به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - چیپست اسنپدراگون 750G و ۶ گیگابایت رم را تأیید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود گلکسی A52 به یکی از پرفروش‌ترین میان رده‌های سامسونگ تبدیل شود. این موبایل که پیشتر رندرها و بسیاری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - از مشخصات آن منتشر شده بود، در گوگل پلی کنسول نیز رؤیت شده است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، گلکسی A52 به چیپست اسنپدراگون 750G و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - رم ۶ گیگابایتی مجهز خواهد شد:

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل

رندر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - جدیدی نیز از پنل جلوی گلکسی A52 منتشر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - شده است. این تصویر مشابه رندرهای قبلی منتسب به این میان رده بوده و از وجود حفره Infinity-O روی نمایشگر خبر می‌دهد که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون آن جای خواهد گرفت. همچنین با توجه به تصویر فوق A52 با رابط کاربری One UI 1.3 - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - مبتنی بر اندروید ۱۱ به دست خریدار خواهد رسید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، گلکسی A52 نمایشگر ۶.۵ اینچی AMOLED - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - با رزولوشن Full HD پلاس و تراکم ۴۲۰ پیکسل بر هر اینچ خواهد داشت. در پنل پشتی آن ماژول دوربین چهارگانه تعبیه شده که شامل دوربین اصلی ۶۴ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - مگاپیکسلی، سنسور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض و دو سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق‌سنج خواهد بود.

ظرفیت باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. یکی از قابلیت‌های جالب توجه A52 بهره مندی از گواهی IP67 است که از زمان گلکسی A5 و A7 که هر دو سال ۲۰۱۷ معرفی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - شده بودند، در میان رده‌های سامسونگ دیده نشده بود.

گلکسی A52 مدل 4G نیز خواهد داشت که مشخصات یکسانی با مدل 5G - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل - دارد، با این تفاوت که برای عرضه در کشورهای بی‌بهره از شبکه 5G به چیپست اسنپدراگون 720G مجهز شده است.

- تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر نمین استان اردبیل -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone