تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35195.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

گلکسی اس 10 سامسونگ و ال جی G8 احتمالاً دارای اسپیکر زیر نمایشگر خواهند بود

در ماه گذشته میلادی سامسونگ در رویداد Display Week 2018 ایده های خود برای نمایشگر های آتی را در معرض دید عموم قرار داد که در بین آنها موبایلی بهره مند از اسپیکر زیر نمایشگر ...

در ماه گذشته میلادی سامسونگ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در رویداد Display Week 2018 ایده های خود برای نمایشگر های آتی را در معرض دید عموم قرار داد که در بین آنها موبایلی بهره مند از اسپیکر زیر نمایشگر به چشم می - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خورد.

در اسپیکر مورد بحث به واسطه ارتعاشات زیر نمایشگر، صدا به گوش کاربر منتقل می شود و به این ترتیب - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با حذف اسپیکر مکالمه از بخش بالایی پنل جلویی، امکان تعبیه - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نمایشگرهای بزرگتر فراهم می شود.

بنا بر ادعای منابع کره ای سامسونگ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و ال جی از این فناوری پیشرفته نمایشگر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در پرچمداران سال 2019 خود استفاده خواهند کرد. انتظار می رود اندازه نمایشگر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گوشی آتی سامسونگ که از چنین اسپیکری بهره می برد، 6.2 اینچ باشد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

بنا بر - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - ادعای وبسایت فون آرنا به واسطه چنین اسپیکری امکان تعبیه نمایشگری در اندازه گلکسی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اس 9 پلاس برای گلگسی اس 10 فراهم می شود. به عبارت دیگر به لطف افزایش نسبت نمایشگر به بدنه، احتمالاً در گلکسی اس 10شاهد نمایشگری بزرگ در بدنه ای کوچک تر خواهیم بود. البته در این بین شاید همچنان بخشی از بالای نمایشگر به تعبیه حسگرهای سه بعدی دوربین و نیز اسکنر عنبیه چشم اختصاص داشته باشد.

پهنای باند تولید شد توسط اسپیکر مورد بحث بین 100 هرتز تا 8 کیلو هرتز خواهد بود و هنگامی که کاربر گوش خود را روی بخش بالایی نمایشگر قرار - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - می دهد، لرزش های دقیق امکان شنیدن صداها فراهم می کند.

به تازگی ویوو نکس نیز با فناوری screen soundcasting معرفی شده که به نحو مشابه از طریق ارتعاشات، صدا را از نمایشگر منتقل می کند و به - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - این ترتیب ویوو موفق شده به نسبت نمایشگر به بدنه 91.24 درصدی دست پیدا کند.

تلویزیون های  Crystal Sound OLED ال جی نیز با اسپیکرهای - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - مشابه همراه شده اند و اکنون این کمپانی کره ای در حال آماده شدن برای عرضه گوشی های هوشمند مجهز به این فناوری است. احتمالاً در گوشی ال جی G8 شاهد ارائه این تکنولوژی خواهیم بود، - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موضوعی که البته هنوز تأیید نشده است.

سامسونگ در - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رویداد Display Week 2018 همچنین از نمایشگرهای لمسی با امکان کار در زیر آب و نمایشگرهای ویژه هدست های واقعیت مجازی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تراکم 1200 پیکسل در هر اینچ - تعمیرات یخچال فیلور در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رونمایی کرده بود.

 

تماشا کنید: گلکسی A8 سامسونگ هنگام شارژ دچار اشکال در پخش صدا می شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone