تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35186.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عکس‌های زنده جدیدی از گلکسی J8 لو رفت

سامسونگ ماه گذشته از چهار گوشی میان رده رونمایی کرد که نام گلکسی J8 نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. موبایل‌های دیگر گلکسی A6، A6 پلاس و J6 نام داشتند و بلافاصله پس از معرفی به ...

سامسونگ ماه گذشته از چهار گوشی میان رده رونمایی کرد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - که نام گلکسی J8 نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. موبایل‌های دیگر گلکسی A6، A6 پلاس و J6 نام داشتند و بلافاصله پس از معرفی به بازار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - هند عرضه شدند اما گلکسی J8 قرار است ماه آینده در دسترس کاربران قرار بگیرد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اخباری مبنی بر عرضه‌ی زودهنگام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آنها در چین، روسیه و تایلند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شنیده می‌شود اما به تازگی گلکسی J8 موفق شده مجوز کمیسیون ارتباطات ملی تایوان را کسب کند و برای عرضه در بازار این کشور آماده شود.

در جریان آزمایشات صورت گرفته روی گلکسی J8 در کمیسیون ارتباطات ملی تایوان، عکس‌های زنده‌ای از این گوشی منتشر شده که شمایی کلی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - از این موبایل را پیش از عرضه رسمی برای کاربران مشخص می‌کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گلکسی J8 از یک نمایشگر سوپر امولد ۶ اینچی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با نسبت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تصویر ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برد که قادر است تصویری با رزولوشن ۱۴۸۰ در ۷۲۰ را فراهم آورد. علاوه بر این در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - حاشیه‌ی بالایی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این موبایل یک دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

سامسونگ برای گلگسی J8 ماژول دوربین اصلی دو گانه‌ای در نظر گرفته است. حسگرهای این ماژول ۱۶ و ۵ مگاپیکسلی هستند که به ترتیب از گشودگی دیافراگم f1.7 و f1.9 بهره می برند. ضمن اینکه در قاب پشتی آن، یک حسگر اثر انگشت نیز قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان

گوشی یاد شده از چیپست اسنپدراگون 450 بهره می برد و 4 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - این میان رده تعبیه شده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است.

علاوه بر آن یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی به این میان رده نیرو می دهد و اندورید 8.0 به همراه نسخه 9.0 رابط کاربری ویژه سامسونگ برایش در نظر گرفته شده. درگاه 3.5 میلی متری هدفون در J8 به چشم می خورد و کاربران می توانند از طریق درگاه کارت حافظه ماکرو اس دی، ظرفیت حافظه جانبی را تا 256 گیگابایت افزایش دهند.گلکسی J8 قرار است - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر علی آباد کتول استان گلستان - با قیمتی در حدود ۲۸۰ دلار و در رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی روانه بازار شود.

 

تماشا کنید: سامسونگ کیفیت نمایشگر گلکسی J6 را به رخ می کشد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone