تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35192.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

ظرفیت احتمالی باتری گلکسی نوت 9 سامسونگ مشخص شد

در حالی که چند روز قبل رندری از گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد که برخی از جزئیات ظاهری احتمالی آن را مشخص می کرد، اکنون یک افشاگر دنیای تکنولوژی با اطمینان 100 درصد اعلام ...

در حالی که چند روز قبل رندری از گلکسی نوت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 9 سامسونگ منتشر شد که برخی از جزئیات ظاهری احتمالی آن را مشخص می کرد، اکنون یک افشاگر دنیای تکنولوژی با اطمینان 100 درصد اعلام کرده که باتری این گوشی ظرفیتی 4000 - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

پیش از این گمان می رفت باتری گلکسی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نوت 9 ظرفیتی بین 3850 تا 4000 میلی آمپر ساعت داشته باشد. اگر اطلاعاتی که فردی با نام کاربری «Ice Universe» در توییتر منتشر کرده صحیح باشد، می توان گفت که سامسونگ بالاترین ظرفیت ممکن را برای پرچمدار مورد بحث انتحاب کرده است.

در این صورت می توان انتظار افزایش قابل ملاحظه میزان شارژدهی نسبت به پرچمدار فعلی سری نوت را داشت. گلکسی نوت 9 از باتری 3300 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. همچنین باتری پر ظرفیت تر، امکان استفاده از نمایشگر بزرگتر را فراهم می کند. گزارش شده که گلکسی نوت 9 احتمالاً به نمایشگری 6.4 اینچی مجهز خواهد بود و قطعات داخلی آن نسبت به نسل فعلی ارتقا خواهد یافت.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

انتظار می رود پرچمدار مورد بحث مشخصاتی مشابه با گلکسی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اس 9 پلاس داشته باشد؛ چیپست اسنپدراگون 845 یا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اگزینوس 9810 به همراه 6 گیگابایت رم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و 128 گیگابایت حافظه داخلی. با این حال عرضه نسخه های با 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز محتمل به نظر می رسد.

همچنین گلکسی نوت 9 احتمالاً با اندروید 8.1 روانه بازار می شود و در مدت زمان اندکی پس از عرضه، اندروید P نیز برای آن ارائه خواهد شد. بر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اساس آنچه که پیش از این گمانه زنی شده بود، به احتمال قریب به یقین دوربین پرچمدار آتی سامسونگ از دیافراگم لنز متغیر برخوردار خواهد بود و لنز دوم آن نیز از نوع تله فوتو و دوربین سلفی نیز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از حسگری 8 مگاپیکسلی بهره مند خواهد بود.

گمان می رود گلکسی نوت 9 بین 11 تا 18 مرداد ماه معرفی شود و در مرداد تا شهریور نیز روانه بازار شود.

 

تماشا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنید: تیزر رسمی سامسونگ از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قابلیت های ویدیوی فوق آهسته گلکسی اس 9

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر یکتا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
روزتون بخیر سمت مرزداران تبریز هم اعزام کارشناس دارید؟
پاسخ: بله در مرزداران شهر تبریز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone