تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35219.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

توییتر از تغییرات بخش اکسپلور و نوتیفیکیشن اخبار در آینده نزدیک خبر داد

توییتر امروز از اعمال تغییراتی در سیستم نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل خود خبر داد. به زودی در این شبکه اجتماعی خبرهای جدید برای هر کاربر شخصی‌سازی شده و بسته به علایق او به نمایش در می‌آیند. ...

توییتر امروز از اعمال تغییراتی در سیستم نوتیفیکیشن اپلیکیشن موبایل خود خبر داد. به زودی در این شبکه اجتماعی خبرهای جدید برای هر کاربر شخصی‌سازی شده و بسته به علایق او به نمایش در می‌آیند.

در حال حاضر توییتر نوتیفیکیشن اخبار جدید را برای علاقه‌مندان به پیگیری رویدادهای داغ روز ارسال می‌کند. اما قرار است که به زودی، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این نوتیفیکیشن‌ها برای هر فرد شخصی‌سازی شوند تا تجربه بهتری از مرور اخبار در محیط توییتر داشته باشید.

نوتیفیکیشن‌های جدید بسته به حساب‌های کاربری مورد علاقه شما و چیزهایی که در موردشان توییت می‌کنید شخصی‌سازی می‌شوند. وقتی یکی از آن‌ها برایتان ارسال شد، کافیست لمسش کنید تا صفحه‌ای حاوی توییت‌های مشابه و ویدیوهای مرتبط با آن خبر برایتان به نمایش در بیاید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

همچنین رویدادهای مرتبط در بالاترین قسمت تایم‌لاین شما نمایش داده می‌شوند. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - تا امروز این پنل‌ها که “Happening Now” نام دارند برای پیگیری نتایج زنده ورزشی استفاده می‌شد، اما حالا توییتر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاربرد‌های آن را به اخبار مورد علاقه کاربران نیز گسترش داده است. با این حساب از این به بعد در کنار مطلع شدن از اخبار کلی، همیشه اخباری که صرفا برای خودتان اهمیت دارند را هم در بالای تایم‌لاین خود مشاهده خواهید کرد.

اما - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در کنار این تغییرات، توییتر اعلام کرده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - که طی ماه‌های آتی تب Explore را هم دستخوش تغییراتی خواهد کرد. قرار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - است به زودی توییت‌های این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بخش نه فقط بر اساس «نوع محتوا» بلکه بر اساس «موضوع» هم طبقه‌بندی بشوند. در این صورت قادر خواهید بود که توییت‌های علمی، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سرگرم‌کننده، تکنولوژی و ... - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را به راحتی از یکدیگر تفکیک کنید.

اگر در توییتر فعال باشید، حتما می‌دانید که یکی از نقص‌های بزرگ این شبکه اجتماعی نبود امکان طبقه‌بندی توییت‌هاست. اما به لطف تغییراتی که به تازگی اعلام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده امید می‌رود که این محدودیت توییتر به طور کامل از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - پیش پای کاربران برداشته شود.

نوتیفیکیشن‌های شخصی‌‌سازی شده برای اخبار طی هفته‌های آتی برای توییتر ارائه خواهد شد. اما به نظر می‌رسد که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای تغییرات بخش اکسپلور باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone