تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35218.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

بسته های رایگان و ویژه اینترنت 4G ایرانسل برای جام جهانی روسیه

با شروع رقابت های جام جهانی 2018 در روسیه، شرکت های مختلف هم برنامه های ویژه را برای جذاب تر کردن این رویداد ورزشی تدارک دیده اند. در همین راستا ایرانسل هم بسته های اینترنت ...

با شروع رقابت های جام جهانی 2018 در روسیه، شرکت های مختلف هم برنامه های ویژه را برای جذاب تر کردن این رویداد ورزشی تدارک دیده اند. در همین راستا ایرانسل هم بسته های اینترنت ویژه ای را برای مسافرین روسیه تدارک دیده و بیانیه خبری زیر را در این رابطه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - منتشر کرده که در ادامه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - می توانید آن را مطالعه کنید.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به گزارش روابط - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - عمومی ایرانسل، در فاصله 20 خرداد تا 29 تیر ماه جاری ایرانسلی‌هایی که به روسیه سفر می‌کنند می‌توانند با شماره گیری کد #8*1111* یا مراجعه به نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» از بسته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ویژه روزانه 10 مگابایت اینترنت رایگان ویژه جام جهانی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - 2018 بهرمند شوند.

علاوه بر این ایرانسل این امکان را برای مشترکان خود فراهم کرده است که از بسته‌های اینترنت رومینگ رایگان یا هفتگی با قیمت‌های مقرون به صرفه در شبکه اپراتورهای MTS و Tele2 استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل برای دسترسی به پیشنهاد ویژه 10 مگابایت اینترنت رایگان علاوه بر شماره‌گیری کد دستوری یادشده می‌توانند با مراجعه به قسمت «پیشنهادهای - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شخصی شما» در نرم افزار - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کاربردی «ایرانسل من» نیز این بسته‌ را به صورت روزانه فعال و از آن استفاده کنند. بسته‌های ویژه یک هفته‌ای 150 تا 1024 مگابایت (یا 1 گیگابایت) در نظر گرفته - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده مطابق جدول زیر با استفاده از شبکه اپراتورهای یاد شده در اختیار مشترکان ایرانسل است.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

مشترکان ایرانسل می‌توانند علاوه بر شماره گیری کدهای فعال‌سازی با مراجعه به نرم افزار کاربردی «ایرانسل من» نیز اقدام به فعال‌سازی بسته‌های مدنظر خود کنند.

ایرانسل به مشترکان خود توصیه می‌کند تا قبل از خروج از کشور، حتما امکان رومینگ سیمکارت خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۱*1111* فعال کنند. همچنین مشترکان ایرانسل لازم است ابتدا دیتا (Data) و سپس رومینگ دیتا (Data Roaming) را در تنظیمات گوشی هوشمند خود فعال کنند.

مشترکان ایرانسل برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه رومینگ ایرانسل مراجعه کنند. ایرانسل با تمامی اپراتورهای روسیه قرارداد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - ارائه اینترنت 4G دارد، همچنین تعداد کشورهایی که ایرانسلی‌ها می‌توانند از رومینگ بین الملل 4G در آن‌ها استفاده کنند به بیش از 50 کشور رسیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone