تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35207.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تلاش سامسونگ برای پایین آوردن جریمه‌ های پرداختی به اپل

چندی پیش اعلام شد که سامسونگ باید به خاطر نقض حقوق ۵ پتنت اپل (که به اولین آیفون مربوط بود) به این کمپانی مبلغی حدود ۵۳۹ میلیون دلار پرداخت کند. حال وکلای شرکت کره‌ای مدعی شده‌اند ...

چندی پیش اعلام شد که سامسونگ باید به خاطر نقض حقوق - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ۵ پتنت اپل (که به اولین آیفون مربوط بود) به این کمپانی مبلغی حدود ۵۳۹ میلیون - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دلار پرداخت کند. حال وکلای شرکت کره‌ای مدعی شده‌اند که پتنت‌های اپل ۵۳۸.۶ میلیون دلار نمی‌ارزند و بهتر است دادگاه دیگری برای این موضوع برگزار شده و مبلغ جدیدی برای این جریمه در نظر گرفته شود. علاوه بر این سامسونگ سعی کرده جریمه‌ی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ۱۴۵ میلیون دلاری پرداختی به اپل را بازگرداند.

وکلای سامسونگ درباره این موضوع گفته‌اند:

«حکم هیئت منصفه، حکمی افراطی بوده است چرا که شواهد موجود در این زمینه نشان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می‌دهد که سامسونگ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - فقط باید ۲۸ میلیون دلار به اپل پرداخت کند.»

فرضیه سامسونگ بدین شکل است که پتنت مربوط به نحوه‌ی قرارگیری آیکون‌ها در آیفون تنها به صفحه نمایش و رابطش مربوط می‌شود و به خود گوشی ربطی ندارد. به همین دلیل است که این شرکت نباید خسارت مربوط به کل تلفن همراه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - را پرداخت کند و جریمه‌‌ی آنها تنها باید به موارد جزئی‌تری محدود گردد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

روند قضایی اپل علیه سامسونگ در آپریل سال ۲۰۱۱ تشکیل شد؛ زمانی که اپل مدعی شد اسمارت فون های سامسونگ برخی پتنت های به ثبت رسیده‌ی آنها را نقض کرده‌اند. اپل در آگوست ۲۰۱۲ پیروز پرونده شد و قرار بود غرامت ۱.۰۴۹ میلیارد دلاری دریافت کند.

در جریان آخرین دادگاه تجدید نظر، اصلی ترین تفاوت نظر اپل و سامسونگ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در چگونگی محاسبه غرامت نمود پیدا کرد؛ اینکه باید غرامت را صرفاً براساس ارزش هر پتنت محاسبه کرد یا براساس ارزش کلی موبایل هایی که این ابداعات را به کار گرفته اند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

هر دو طرف ماجرا سخت در تلاش - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بوده اند که با اعلام ارقام افراطی، هیئت منصفه را به میانه روی ترغیب کنند. سامسونگ به دنبال - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - پرداخت ۲۸ میلیون دلار بود و اپل طلب ۱ میلیارد دلار می کرد. در نهایت همین استراتژی بود که باعث شد دادگاه تجدید نظر به رقم ۵۳۸.۶ میلیون دلار برسد.

علاوه بر این موضوع، سامسونگ از اپل درخواست کرده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - که ۱۴۵ میلیون دلار پرداخت شده را به آنها برگرداند. این شرکت در سال ۲۰۱۲ به علت نقض پتنت صفحه‌ی لمسی و پیاده سازی نرم افزاری آیفون‌ها - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - محکوم شده بود اما از آنجایی که این پتنت توسط اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - متحده آمریکا به رسمیت شناخته نشده، اکنون اپل باید جریمه پرداخت شده را به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - سامسونگ بازگرداند.

حال سامسونگ به دنبال این است که به هر نحوی که شده حرف خود را به کرسی بنشاند و جریمه‌ های پرداختی به اپل را پایین آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خوشه نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
خوب هستید؟ میتونم یه سوال بپرسم شرکت شما آیا سمت امیرکبیر تبریز باغمیشه سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در امیرکبیر تبریز شهر باغمیشه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone