تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35199.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هوش مصنوعی حرکت انسان پشت دیوار را حس می‌کند

به تازگی محققان دانشگاه MIT روش خاصی طراحی کرده‌اند که هوش مصنوعی می‌تواند با استفاده از سیگنال‌های وایرلس حرکت انسان پشت دیوار را حس کند. این سیستم که RF-Pose نام دارد با استفاده از شبکه‌های عصبی به ...

به تازگی محققان دانشگاه MIT روش خاصی طراحی کرده‌اند که هوش مصنوعی می‌تواند با استفاده از سیگنال‌های وایرلس حرکت انسان پشت دیوار را حس کند.

این سیستم که RF-Pose نام دارد با استفاده از شبکه‌های عصبی به دستگاه‌هایی که قابلیت دریافت فرکانس‌ های رادیویی را دارند، راه خاصی می آموزد تا بتوانند موقعیت و حرکت افراد را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - پشت دیوار‌ یا موانع دیگر تشخیص دهند. این تیم، هوش مصنوعی را به نحو مطلوبی تعلیم داده‌اند تا به راحتی بتواند حرکت انسان‌ را از طریق دریافت فرکانس‌ های رادیویی عمودی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - و افقی منعکس شده از بدنش تشخیص داده و وضعیت او را تخمین بزنند.

تیم تحقیقاتی به همین دلیل هوش مصنوعی خود را با محتوایی ویدیویی زیادی از حرکت انسان به همراه فرکانس‌ های رادیویی منعکس شده از بدن ‌آنها تعلیم داده‌اند. این مسئله موجب شده که هوش مصنوعی به راحتی با دریافت فرکانس‌ های رادیویی، آن را با نمونه‌های موجود تطبیق داده، نزدیکترین گزینه را انتخاب کرده و بر اساس آن عمل کند.

دانشمندان معتقدند که اختراع و نوآوری آنها می‌تواند برای مراقبت‌های بهداشتی بسیار مثمر ثمر باشد چرا که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - می تواند بررسی پیشرفت بیماری‌های بدنی نظیر بیماری ام اس یا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - پارکینسون را آسانتر کند. علاوه بر این، تکنولوژی یادشده می تواند به کمک افراد مسن تنها نیز بیاید و در صورت افتادن آنها یا ایجاد مشکلاتی غیر منتظره برایشان به اوژانس یا همسایگانشان خبر دهد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران

از آنجایی که این سیستم قادر است تا ۸۳ درصد، هر فرد به خصوص را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - در میان گروهی از افراد (تقریباْ ۱۰۰ نفر) شناسایی کند، به همین دلیل می‌توان از تکنولوژی یاد شده برای ماموریت ‌های امداد و نجات بهره گرفت و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - روند پیدا کردن و رهایی دادنشان را سریعتر کرد. در آینده‌ای نزدیک با پیشرفت دادن این تکنولوژی می‌توان - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر فریدون کنار استان مازندران - عکس‌های سه بعدی از بدن افراد گرفت و تغییرات اندک حرکتی آنها نظیر دست دادنشان با یکدیگر را نیز آشکار ساخت.

 

تماشا کنید: تولید شخصیت های دیجیتالی واقع گرایانه و مستقل به کمک هوش مصنوعی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone