تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35197.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نسل بعدی آیفون احتمالا به درگاه USB-C مجهز خواهد شد

اپل احتمالا در چرخشی بزرگ نسبت به سال های اخیر آیفون های خود را به درگاه USB-C مجهز خواهد کرد. اخیرا نشریه تایوانی «دیجی تایمز» در گزارشی که منبع آن را افراد آگاه در زنجیره تامین ...

اپل احتمالا در چرخشی بزرگ نسبت به سال های اخیر آیفون های خود را - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - به درگاه USB-C مجهز خواهد کرد.

اخیرا نشریه تایوانی «دیجی تایمز» در گزارشی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که منبع آن را افراد آگاه در زنجیره تامین اپل ذکر کرده از تجهیز آیفون های ۲۰۱۹ به درگاه USB-C خبر داده؛ با این حال گزارش مذکور به جزئیات این مساله اشاره نکرده است:

اپل در حال باز طراحی شارژر و رابط اتصال نسل بعدی آیفون - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و آیپد است که احتمالا پشتیبانی از درگاه USB-C را به این گجت ها خواهد آورد.

مهم ترین نکته ذکر شده در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - گزارش دیجی تایمز برنامه ریزی اپل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برای حذف درگاه لایتنینگ آیفون و تعبیه USB-C است که شایعات پیرامون آن همیشه غلط از آب درآمده است. برای مثال سال گذشته «وال استریت ژورنال» از پیاده سازی برنامه مشابهی در کمپانی کوپرتینویی خبر داده بود اما در نهایت همانطور که «مینگ چی-کو»، تحلیلگر شناخته شده KGI پیش بینی کرد، در نسل جدید پشتیبانی از شارژ سریع USB-C به درگاه های لایتنینگ افزوده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - شد.تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

با توجه به احتمال اندک تغییر یکباره از لایتنینگ به USB-C و پشتیبانی آیفون های جدید از شارژ بی سیم USB-C، احتمالا گزارش دیجی تایمز به نوع آداپتور همراه آیفون اشاره دارد:

پیش از این شایعاتی مبنی بر تعبیه رابط اتصال USB-C در آیفون ۲۰۱۸ به گوش می رسید اما برنامه های این کمپانی هنوز در فاز بازطراحی قرار دارد و از اینرو در نسل بعدی آیفون شاهد پیاده سازی آن نخواهیم بود.

شایعه مذکور به وجود شارژ ۱۸ واتی و مبدل کابل USB-C به لایتنینگ در جعبه آیفون های ۲۰۱۸ اشاره داشت که سرعت شارژ را نسبت به آداپتور ۵ واتی فعلی به مراتب افزایش می داد. در بخش پایانی گزارش به عدم تعبیه آداپتور ۱۸ واتی و مبدل USB-C در آیفون های امسال به صورت گذرا اشاره شده است.

یکی از دلایل تغییر رویکرد اپل از لایتنینگ به USB-C می تواند ایجاد استانداردی واحد در مک بوک، آیفون و آیپد باشد اما این کمپانی بیشتر روی شارژ بی سیم تمرکز کرده و از اینرو - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ممکن است به جای تغییرات مذکور در آینده شاهد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - حذف کلی لایتنینگ باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone