تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35212.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

وعده ای که محقق نشد؛ مروری بر وضعیت درگاه USB-C و استانداردهای آن

زمانی که حرکت جهانی به سمت درگاه USB-C (یا همان USB تایپ C) آغاز شد، زندگی بهتری را به همه ما نوید دادند که در آن، ارتباطات سریع تر و ساده تر صورت می گیرد. ...

زمانی که حرکت جهانی به سمت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - درگاه USB-C (یا همان USB تایپ C) آغاز شد، زندگی بهتری را به همه ما نوید دادند که در آن، ارتباطات سریع تر و ساده تر صورت می گیرد. درگاه USB-C قرار - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بود جایگزین همه پورت ها بشود، اما در واقعیت این اتفاق - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - نیفتاد و رؤیاها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بر باد رفت.

استاندارد و درگاه USB-C وضعیت آشفته ای دارند. شرکت های سازنده هیچ علاقه ای به ارائه جزئیات در مورد نحوه پیاده سازی ارتباطات و قابلیت های این درگاه ندارند و گاهی اوقات، کاربران را گمراه می کنند، در حالی که قرار بر این نبود.

درگاه USB-C استاندارد نیست

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

درگاه USB-C در پایه ای ترین شکل خود، نوع جدیدی از ارتباط فیزیکی است. ابعاد این درگاه کوچک تر از درگاه مستطیلی USB-A است که از ابتدای معرفی استاندارد USB برای کامپیوترهای شخصی وجود دارد، و به همین دلیل برای لپ تاپ ها و اولترابوک های ظریف امروزی بسیار مناسب است. مسئله دیگر در مورد پورت USB-C جهت دار نبودنش است، یعنی لازم نیست نگران برعکس یا اشتباه وارد کردنش درون درگاه باشید. نهایتاً اینکه این پورت به شکل استاندارد و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - فراگیر، باید جایگزین تمامی انواع ارتباطات فیزیکی USB بشود.

علاوه بر تمام مواردی که گفتیم، درگاه USB-C از مشخصات استاندارد جدیدی برخوردار است که قابلیت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ها و کارکردهای متفاوت و ارزشمندی را ارائه می کنند. البته در این مطلب قرار نیست وارد جزئیات و پیچیدگی های USB-C بشویم. فقط کافیست بگوییم که این درگاه می تواند سه قابلیت اصلی را ارائه دهد: پشتیبانی از داده، انتقال انرژی، و انتقال تصویر.

تا اینجای کار همه چیز خوب است و بسیاری از مشکلات کنونی در دنیای تجهیزات دیجیتال، حداقل روی کاغذ، به دست فراموشی سپرده شده، ولی اوضاع به تدریج بغرنج و پیچیده شد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

از نظر انتقال داده، استاندارد و درگاه USB-C از تمام استانداردهای قبلی و کنونی یعنی تا نسل USB 3.2 پشتیبانی می کنند. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در اینجا USB 3.1 را داریم که آخرین استاندارد برای پورت قدیمی USB-C به شمار می رود. USB 3.1 به دو بخش تقسیم می شود؛ نسل اول (Gen 1) که حداکثر سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه (Gbps) را پوشش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می دهد، و نسل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دوم (Gen 2) که می تواند داده ها را با حداکثر سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه منتقل کند.

جالب است که بدانید استاندارد USB - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 3.0 به USB 3.1 Gen 1 تغییر نام پیدا کرده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و اگر به فهرست - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشخصات لپ تاپ های جدید نگاهی بیندازید، موارد زیر را می بینید: درگاه USB-A 3.0، درگاه USB-A - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 3.1 Gen 1، و درگاه USB-C 3.1 Gen 1، که همه آنها با حداکثر سرعت اسمی 5 گیگابیت بر ثانیه داده ها را منتقل می کنند، به شرطی که کابل های رابط بتوانند چنین سرعتی را ارائه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دهند.

اگر از استانداردهای ارتباطی سر درآوردید، به سراغ انتقال انرژی برویم. USB مدتهاست که از انتقال انرژی پشتیبانی می کند، چه به شکل خروجی برای شارژ ابزارهای خارجی، و چه به شکل ورودی در دستگاه های جدید برای شارژ کردن خود دستگاه (عمدتاً لپ تاپ). جدیدترین استاندارد تأمین نیرو (Power Delivery 2) از حداکثر 100 وات نیرو پشتیبانی می کند که برای شارژ اکثر لپ تاپ ها کافیست.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

درگاه USB-C می تواند چنین توانی را انتقال دهد، ضمن اینکه ارتباط به شکل دوطرفه است، یعنی می توان با استفاده از هاب های برق علاوه بر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خود لپ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - تاپ، چند دستگاه را به شکل همزمان شارژ کرد، البته اگر همه چیز به خوبی کار کند.

نهایتاً اینکه درگاه USB-C می تواند تحت دو استاندارد HDMI و دیسپلی پورت برای انتقال تصویر به کار گرفته شود. در بین این دو درگاه، حالت دیسپلی پورت بسیار کاربردی است و کابل ها و مبدل های آن از پروتکل های مختلف نمایشگر از جمله DVI-D یا HDMI 2.0b و دیسپلی پورت 1.4 پشتیبانی می کنند.

درگاه USB-C فقط از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یک نمایشگر 4K با نرخ رفرش 60 هرتز پشتیبانی می کند

البته توجه داشته باشید درگاه USB-C محدودیت هایی هم دارد، مثلاً فقط می تواند یک نمایشگر 4K با نرخ رفرش 60 هرتز را پشتیبانی کند. به همین دلیل قبل از خرید لپ تاپ باید به سازگاری دستگاه با مانیتورهایتان نیز توجه کنید. همچنین جدیدترین استاندارد حفاظت ویدیویی در برابر کپی یعنی HDCP 2.2 نیز توسط USB-C پشتیبانی می شود و کامپیوترهای مجهز به این استاندارد می توانند ویدیوهای نتفلیکس (و دیگر سرویس های استریم ویدیو) را با رزولوشن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 4K پخش کنند.

حالا می رسیم به مشکل اصلی: همه درگاه های USB-C از همه قابلیت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های فوق پشتیبانی نمی کنند و سازندگان مختلف، تصمیم های متفاوتی برای پیاده سازی این درگاه می گیرند. مثلاً ایسوس فقط انتقال داده از طریق درگاه USB-C را روی تعدادی از لپ تاپ های جدیدش قرار داده، آن هم بدون پشتیبانی از تاندربولت 3، ضمن اینکه در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مشخصات دستگاه هم به این موضوع اشاره ای نشده. مایکروسافت از انتقال داده، انرژی و تصویر در درگاه USB-C سرفس بوک 2 پشتیبانی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می کند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اما این پورت به استاندارد HDCP 1.3 مجهز شده، یعنی خبری از نتفلیکس با رزولوشن 4K نیست. اچ پی هم هر سه قابلیت انتقال داده، انرژی و تصویر را در برخی از لپ تاپ هایش دارد ولی امکان شارژ دستگاه های دیگر با استفاده از درگاه USB-C وجود ندارد.

تاندربولت 3 را هم به ماجرا اضافه کنید

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

برای پیچیده تر شدن ماجرا باید نوع دیگری از ارتباط را به وضعیت کنونی اضافه کنیم که اگرچه از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پورت فیزیکی USB-C استفاده می کند، ولی ارتباط چندانی با USB ندارد: تاندربولت 3 که ارتباط PCIe و دیسپلی پورت را به دیوایس های خارجی اضافه می کند. تاندربولت 3 ارتباط - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بسیار قدرتمندیست، پهنای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - باند معادل 40 گیگابیت بر ثانیه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دارد و از دو نمایشگر 4K با نرخ رفرش 60 هرتز و همچنین - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کارت گرافیک های اکسترنال نیز پشتیبانی می کند. این درگاه کاملاً شبیه USB-C است و (گاهی اوقات) فقط نماد کوچکی از تاندربولت در کنارش دیده می شود.

اگر لپ تاپ شما یک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - یا چند درگاه تاندربولت 3 دارد، انسان خوشبختی هستید، چون نه تنها از یک لپ تاپ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رده بالا (و مطمئناً گران قیمت) و درگاه قدرتمند تاندربولت 3 استفاده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می کنید، بلکه تمامی قابلیت های این استاندارد ارتباطی را نیز در اختیار خواهید داشت.

تنها  مشکل این است که گاهی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اوقات برخی سازندگان، درگاه های تاندربولت 3 را با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - دو مسیر PCIe می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سازند، در حالی که در استاندارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اصلی باید چهار مسیر داشته باشیم. به همین دلیل پهنای باند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - روی 20 گیگابیت بر ثانیه محدود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - می شود. بنابراین حتی اگر دستگاه شما به تاندربولت 3 مجهز شده، باز هم باید دقت کنید که سرعت این درگاه چقدر است.

حضور درگاه USB-C به تنهایی کافی نیست

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اگر تمام استفاده شما از درگاه USB-C به اتصال ابزارهای ساده از طریق دانگل های مبدل USB-C به USB-A مربوط باشد، احتمالاً به هیچ مشکلی بر نمی خورید چون اکثر پورت های USB-C از این ارتباط ساده پشتیبانی می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کنند.

با این حال اگر به قابلیت های مهم تری همچون انتقال نیرو، ارتباط تصویری و انتقال داده پر سرعت نیاز دارید، باید حتماً از شرکت سازنده دستگاه در مورد نحوه پیاده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سازی استاندارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و درگاه USB-C اطلاعات کسب کنید تا ببینید این پورت فیزیکی در محصول مورد نظر چه قابلیت هایی را در اختیارتان می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - گذارد، چون همه پورت های USB-C مثل هم نیستند و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بعضی از آنها استاندارد ترند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone