تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35190.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سونی اندروید لانچر اکسپریا هوم را از دسترس خارج کرد

به تازگی شرکت سونی اعلام کرده که قصد دارد برای مدتی اندروید لانچر اکسپریا هوم را به حالت تعمیر درآورده و آن را از دسترس کاربران خارج کند. بسیاری از صاحبان گوشی‌های اندرویدی سونی که ...

به تازگی شرکت سونی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اعلام کرده که قصد دارد برای مدتی اندروید لانچر اکسپریا هوم را به حالت تعمیر درآورده و آن را از دسترس کاربران خارج کند.

بسیاری از صاحبان گوشی‌های اندرویدی سونی که به استفاده از این اکسپریا هوم عادت کرده بودند، اکنون باید برای مدتی از آن دور باشند تا توسعه دهندگان بتوانند تغییرات لازم را در این لانچر ایجاد کنند. گزارش شده که اکسپریا هوم قرار است چندین هفته از دسترس خارج گردد تا تحولاتی اساسی در آن صورت پذیرفته و آزمایشات لازم را با - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - موفقیت طی کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

سونی دلیل خود برای بستن موقتی اکسپریا هوم را یک علت تجاری و حرفه ای می داند و هنوز جدول زمانی مشخصی برای این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مسئله اعلام نکرده اما مدعی شده که این لانچر تا هر زمان که لازم باشد، بسته خواهد ماند. به عبارت دیگر بهتر است کسانی که اکنون از اکسپریا هوم استفاده می‌کنند به سراغ راه انداز دیگری بروند.

علاوه بر این کمپانی ژاپنی هنوز اطلاعاتی درباره اینکه گوشی‌های سونی از این پس با چه لانچری عرضه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خواهند شد، نداده است و این مسئله مشخص نیست. با این حال به نظر نمی‌رسد که سونی قصد داشته باشد طی چند هفته‌ی آینده از راه انداز جدیدی رونمایی کند. البته این احتمال وجود دارد که سونی سراغ لانچر دیگری نظیر لانچر پیکسل برود و از آن برای عرضه در گجت‌هایش استفاده کند.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

از سوی دیگر این اولین باری نیست که سونی، اپلیکشین‌های خود - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را از دسترس کاربران خارج می‌کند - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - چرا که همین چند روز پیش سونی اعلام کرد که دیگر اپیکیشن مخصوص تغییرات آب وهوایی خود یعنی Xperia Weather را توسعه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نخواهد داد.

با بررسی تمامی شواهد موجود، به نظر می‌رسد که سونی برنامه دارد تا در موبایل‌های هوشمندش تجدیدنظری اساسی انجام دهد. این مسئله ممکن است به علت استقبال نامطلوبی باشد که خریداران از سری Xperia XZ2 بعمل آورده‌اند.

 

تماشا کنید: سونی اکسپریا XZ2 از تست مقاومت سربلند بیرون آمد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone