تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35183.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

انتشار بنچمارک ROG Phone ایسوس؛ سریعتر از هر گوشی با اسنپدراگون 845

ایسوس در هفته گذشته از گوشی گیمینگ ROG Phone پرده برداشت که با چیپست اسنپدراگون 845 همراه شده. بنچمارکی که به تازگی از این موبایل منتشر شده خبر از سرعت بالاتر نسبت به هر گوشی ...

ایسوس در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - هفته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - گذشته از گوشی گیمینگ ROG Phone پرده برداشت که با چیپست اسنپدراگون 845 همراه شده. بنچمارکی که به تازگی از این موبایل منتشر شده خبر از سرعت بالاتر نسبت به هر گوشی دیگر بهره مند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - از این چیپست می دهد.

فرکانس کاری پردازنده اسنپدراگون 845 در ROG Phone بیش از سایر گوشی های رقیب بهره مند از این چیپست است. ایسوس پردازنده را اورکلاک کرده تا به جای سرعت 2.8 گیگاهرتز با سرعت 2.96 گیگاهرتز کار کند تا کارایی آن بهبود یابد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران

با این حال اورکلاک همواره مشکلات خاص خودش را دارد. برای غلبه بر گرمای تولید شده ناشی از این افزایش سرعت، ایسوس سیستم خنک کننده اختصاصی با دفع کننده های حرارت از جنس مس را برای ROG Phone در نظر گرفته است.

ولی آیا این همه تلاش ایسوس ارزشش را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - داشته است؟ با نگاهی به امتیازهای بنچمارک گیکبنچ پاسخ این سوال را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - در می یابیم.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران

نتیجه تست چند هسته ای  ROG - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - Phone ایسوس نشان می دهد که تلاش های ایسوس جواب داده و این گوشی موفق شده کارایی بالاتری نسبت به رقبا از خود نشان دهد، اما بهبود حاصل شده اندک است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران
نتیجه تست تک هسته ای  ROG Phone ایسوس

در این آزمایش مشخص نشده که از قابلیت X Mode در بنچ مارک بهره برده - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - شده یا خیر. این قابلیت امکان غیر فعال کردن 4 هسته کند تر اسنپدراگون 845 را فراهم می کند تا به این ترتیب حداقل سرعت 4 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - هسته سریع تر افزایش پیدا کند.

گوشی ROG Phone از نمایشگری 6 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 از نوع - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - امولد به همراه نرخ به روز رسانی 90 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - هرتزی بهره می برد. این گوشی به 8 گیگابایت رم و با حافظه داخلی 128 - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - یا 512 گیگابایتی مجهز شده و قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی روانه بازار شود.

باتری ROG Phone ظرفیتی 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و ایسوس - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - برخی تجهیزات جانبی از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - جمله داک خنک کننده AeroActive Cooler را برای آن در نظر گرفته که به طور پیش فرض - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریدون کنار استان مازندران - داخل بسته بندی آن قرار دارد.

 

تماشا کنید: تبلیغ خلاقانه‌‌ برای پرچمداران ایسوس؛ لباسی متشکل از ۸۹ گوشی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone