تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35177.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

موبایل موتو Z3 Play با نمایشگر بزرگ و دوربین دوگانه معرفی شد

موتورولا بالاخره از موبایل مورد انتظار موتو Z3 Play رونمایی کرد که قرار است به عنوان نخستین عضو از خانواده Z3 جایگزین مدل محبوب Moto Z2 Play شود. همانند دیگر موبایل های این سری، موتو ...

موتورولا بالاخره از موبایل مورد انتظار موتو Z3 - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - Play رونمایی کرد که قرار است به عنوان نخستین عضو از خانواده Z3 جایگزین مدل محبوب Moto Z2 Play شود. همانند دیگر موبایل های این سری، موتو Z3 Play هم از مادهای مختلف پشتیبانی می کند، در نتیجه نباید انتظار تغییر شگرف در طراحی را داشته باشیم.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

موتو Z3 Play بدنه ای باریک از جنس آلیاژ آلومینیوم دارد که بین دو پنل شیشه ای با روکش گوریلا گلس 3 قرار گرفته است. کاهش حاشیه های اطراف نمایشگر باعث شده تا اکنون شاهد صفحه 6 اینچی فول اچ دی پلاس از نوع امولد در ابعادی مشابه نسل های قبلی باشیم. البته این موضوع باعث انتقال حسگر اثر انگشت لبه سمت راست بدنه شده است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

مغز متفکر موتو Z3 Play چیپست اسنپدراگون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 636 است که - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - از پردازنده قدرتمندی با 8 هسته کریو 260 و پردازشگر گرافیکی ادرنو 509 بهره می گیرد. حافظه رَم این دستگاه 4 گیگابایت - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و حافظه داخلی آن هم - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - 32 یا 64 گیگابایت است. در بخش تصویربرداری شاهد دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 1.7 و دوربین ثانویه 5 مگاپیکسلی هستیم که به فوکوس خودکار دوال پیکسل و فلاش دوگانه دورنگ LED نیز مجهز شده اند.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

دوربین سلفی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موتو Z3 Play هم 8 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.0 است. برخلاف نسل قبل، فلاش سلفی و درگاه هدفون در محصول جدید موتورولا دیده نمی شوند. با این حال تعبیه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باتری 3000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی در بدنه نسبتاً ظریف این گوشی قابل تحسین است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

گوشی موتو Z3 Play به شکل پیش فرض از اندروید اوریو بهره می گیرد و همانند نسل های قبل برای استفاده بهتر از مادهای مختلف، قابلیت هایی - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نظیر موتو دیسپلی، اکشن، کمرا و غیره را ارائه می دهد. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موتورولا به زودی نسخه آنلاک موبایل موتو Z3 Play را همراه با ماد - تعمیرات یخچال سینجر در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - باتری به قیمت 499 دلار در آمریکا عرضه می کند، اما اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش آن در سرتاسر جهان هنوز اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone