🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  2. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  3. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31857.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای گرامیداشت روز جهانی زنان برنامه‌های ویژه‌ای دارد

اپل تصمیم گرفته که برای گرامیداشت روز جهانی زنان (هشت مارس برابر با 17 اسفند ماه)، بخشی از اپ‌استور را به نمایش محصولات و آثار زنان توسعه‌دهنده، موزیسین، هنرمند، عکاس، کارآفرین و برنامه‌نویس اختصاص دهد. ...

اپل تصمیم گرفته که برای گرامیداشت روز جهانی زنان (هشت مارس برابر - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - با 17 اسفند ماه)، بخشی از اپ‌استور را به نمایش محصولات و آثار زنان توسعه‌دهنده، موزیسین، هنرمند، عکاس، کارآفرین و برنامه‌نویس اختصاص - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - دهد. این اقدام تا پایان ماه مارس ادامه می‌یابد.

همچنین در بعضی اپل استورهای منتخب در سراسر دنیا، بازدیدکنندگان می‌توانند در بیش از 60 رویداد با عنوان "Made By Women" شرکت نمایند. به عنوان مثال، رویداد March 17 یک آزمایشگاه اپ (App Lab) همراه با هیلاری ییپ خواهد بود؛ دختر نوجوان 14 - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - ساله‌ای که مدیر عامل و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم آموزش زبان MinorMyna است.

این رویداد در یکی از اپل استورهای هنک کنگ برگزار خواهد شد. - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - همچنین طی ماه مارس رویدادهای دیگری در سنگاپور، کیوتو، لندن، میلان، پاریس، دوبی، سن فرانسیسکو، شیکاگو، نیویورک و لس آنجلس نیز برگزار - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواهند شد که موضوعات مختلفی را پوشش خواهند - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - داد.

بد نیست بدانید که اپل طی همکاری با سازمان غیرانتفاعی Girl Who Code در تلاش است که زمینه تحصیل و فرصت‌های کدنویسی را برای تعدادی از دختران - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - جوان به ارمغان بیاورد. به گفته اپل، کارگاه آموزشی Everyone Can Code فرصتی برای 90 هزار دختر جوان فراهم می‌کند که بتوانند زبان برنامه‌نویسی اختصاصی اپل یعنی Swift را فرا بگیرند.

اپل اعلام کرده که که کلیه دانش‌آموزان در هر سن و با هر پیش‌زمینه‌ای، فرصت شرکت در کارگاه‌های آموزشی مخصوص زنان را خواهند داشت - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - و در این دوره‌ها هیچ تفاوتی میان هنرجویان زن و مرد قائل نخواهد بود.

شایان ذکر است که رویداد ماه مارس، نخستین اقدام اپل در گرامیداشت زنان فعال در حوزه تکنولوژی نیست. سال - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - گذشته بود که کوپرتینویی‌ها یک کمپ کارآفرینی برای بانوان راه‌اندازی کردند که هدف از آن، - تعمیرات مایکروفر گالانز در شهر بندرترکمن استان گلستان - بیان و برطرف کردن مشکلاتی بود که زنان شاغل در حوزه تکنولوژی با آن مواجه هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone