تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10363.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

پایان راه IGTV: ویدیوهای بلند به فید اصلی اینستاگرام می‌آیند

اینستاگرام فرمت ویدیوهای بلند IGTV را با ویدیوهای عادی فید شما ادغام می‌کند تا در سراسر این شبکه اجتماعی فقط یک فرمت وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، اینستاگرام پذیرفته که بخش جداگانه IGTV به ...

اینستاگرام فرمت ویدیوهای بلند IGTV را با ویدیوهای عادی فید شما ادغام می‌کند تا در سراسر این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - شبکه اجتماعی فقط یک فرمت وجود داشته باشد. به عبارت دیگر، اینستاگرام پذیرفته که بخش جداگانه IGTV به اندازه کافی اقبال نداشته و حالا می‌خواهد این ویدیوها را با ویدیوهای معمولی ترکیب کند.

به همین منظور، IGTV را به Instagram TV تغییر می‌دهد و از خیر فرمت انحصاری IGTV می‌گذرد. حالا مدت زمان تمام ویدیوهایی که در فید اینستاگرام آپلود می‌شوند می‌تواند حداکثر ۶۰ دقیقه باشد. سخنگوی اینستاگرام می‌گوید اپلیکیشن IGTV که اکنون Instagram TV نام می‌گیرد، همچنان مقصد کسانی خواهد بود که می‌خواهند ویدیوهای طولانی تماشا کنند.

این تغییر می‌تواند به تولیدکنندگان محتوای اینستاگرامی هم کمک کند. اگرچه این دسته از کاربران همچنان باید ویدیوهای بلند بسازند تا صلاحیت استفاده از تبلیغات را پیدا کنند، ولی محتواها آسان‌تر از قبل به دست مخاطبان می‌رسد. اینستاگرام - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - همچنین دو معیار پست و ویدیو را در یکدیگر ترکیب می‌کند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان

این شبکه اجتماعی حالا از ابزارهای متداولی مثل برش، فیلترها، برچسب موقعیت و برچسب افراد برخوردار می‌شود. پیش‌تر تصاویر قابلیت استفاده از فیلتر - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - و - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - برچسب را داشتند، بنابراین منطقی بود که ویدیوها هم به قابلیت‌های مشابهی مجهز شوند. اکنون با این برچسب‌های جدید راحت‌تر می‌توانید مثلا افرادی را پیدا کنید که در - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - یک کنسرت خاص شرکت کرده‌اند.

IGTV در ماه ژوئن - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - ۲۰۱۸ معرفی شد و قرار بود معادل موبایلی یوتیوب باشد. با این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - حال، تقاضا برای این سرویس به اندازه‌ای نبود که اینستاگرام انتظارش را داشت. حالا پیش‌بینی می‌شود که دسترسی به ویدیوها با این آپدیت آسان‌تر شود و این شبکه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - اجتماعی بهتر از قبل بتواند با سرویس‌هایی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - مثل یوتیوب و تیک تاک رقابت کند.

اینستاگرام در ماه اوت ۲۰۲۰ از سرویس دیگری به نام Reels برای میزبانی از ویدیوهای کوتاه پرده برداشت. ولی این سرویس هم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - آن‌چنان موفقیتی نداشت چون برخلاف یوتیوب و تیک تاک روش - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر سنقر استان کردستان - مشخص و ثابتی برای پرداخت درآمد تولیدکنندگان محتوا ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone