تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20828.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت جذب سرمایه و کمک مالی به شکل آزمایشی به اینستاگرام اضافه شد

کاربران اینستاگرام در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا در آینده نزدیک می‌توانند برای مسائل شخصی خود از طریق این شبکه اجتماعی پول جمع ‌آوری کنند. این شبکه اجتماعی امروز این قابلیت را به ...

کاربران اینستاگرام در چندین کشور از جمله ایالات متحده آمریکا در آینده نزدیک می‌توانند برای مسائل شخصی خود از طریق این شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - پول جمع ‌آوری کنند.

این شبکه اجتماعی امروز این قابلیت را به صورت آزمایشی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای کاربران اندرویدی ارائه کرد و در آینده نزدیک دارندگان آیفون نیز به آن دسترسی پیدا خواهند کرد، البته هم اکنون کاربران - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - فیسبوک به چنین ویژگی دسترسی دارند.

برای درخواست جمع آوری کمک‌های مالی شخصی - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - در اینستاگرام، باید پروفایل خود را ویرایش کنید، روی گزینه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - «افزودن کمک‌های مالی» ضربه بزنید و سپس «جمع ‌آوری پول» را انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید این - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - درخواست را دسته‌بندی کرده و به آن اطلاعات بیشتری اضافه کنید، البته برای این کار نیاز به عکس نیز دارد. در نهایت باید اطلاعات پرداخت از طریق «Stripe» - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - وارد شود. تمام درخواست جمع ‌آوری کمک‌های مالی پیش از اینکه منتشر شوند، توسط اینستاگرام مورد بررسی قرار می‌گیرند تا با - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - قوانین مطابقت - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - داشته باشند.

درخواست کمک‌های مالی تا ۳۰ روز پس از - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - انتشار روی این شبکه اجتماعی باقی می‌مانند، البته می‌توان مدت زمان آن را افزایش داد. کاربرانی که درخواست کمک می‌کنند، باید بالاتر از ۱۸ سال باشند. اگرچه افرادی که کمک مالی می‌کنند می‌توانند برای عموم - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کاربران ناشناس باشند، اما فردی که درخواست این کمک را کرده قادر به مشاهده نام کاربری، نام پروفایل و همچنین میزان پول پرداختی خواهد بود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان

در حالی که هم اکنون این ویژگی مراحل آزمایشی خود را پشت سر می‌گذارد، اما در نهایت به صورت جهانی برای تمام کاربران عرضه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - خواهد شد. به گفته این کمپانی، مردم در سراسر جهان از اوایل سال جاری میلادی تا به امروز، موفق به جمع ‌آوری ۶۵ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - میلیون دلار کمک مالی برای ویروس - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرونا و عدالت نژادی از طریق فیسبوک و اینستاگرام شده‌اند.

در ۳۰ روز گذشته کمک‌های مالی از طریق اینستاگرام در ایالات متحده آمریکا دو برابر شده است. اوایل امسال این شبکه اجتماعی چنین قابلیتی را برای لایو عرضه - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - کرد و در سال - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر صومعه سرا استان گیلان - ۲۰۱۹ نیز استیکر اهدا کمک مالی برای استوری‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone