تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20813.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

احتمال سرمایه‌گذاری ۴ میلیارد دلاری گوگل در بزرگترین اپراتور موبایل هند

گوگل دیروز از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در کشور هند خبر داد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد ۴ میلیارد دلار در بزرگترین اپراتور موبایل هند، «Jio Platforms» نیز سرمایه‌گذاری کند. Jio Platforms زیرمجموعه ...

گوگل دیروز از سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد دلاری در کشور هند خبر داد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت می‌خواهد ۴ میلیارد دلار در بزرگترین اپراتور موبایل هند، «Jio Platforms» نیز سرمایه‌گذاری کند.

Jio Platforms زیرمجموعه شرکت «Reliance Industries» است که با ۳۶۹.۹۳ میلیون کاربر و سهم بیش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - از ۳۰ درصد در بازار، بزرگترین اپراتور موبایل در هند محسوب می‌شود. این شرکت چندین اپلیکیشن برای رقابت با برنامه‌های محبوب دارد که برای مثال می‌توان به «JioMeet» به عنوان رقیب زوم یا سرویس استریم «JioSaavn» اشاره کرد.

بلومبرگ در گزارشی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - خبر از این سرمایه‌گذاری داده و به اعلام رسمی آن در هفته‌های آینده اشاره کرده است. مدیرعامل آلفابت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - و گوگل، «ساندار پیچای» ارتباط نزدیکی با خانواده مالک Reliance Jio یعنی خانواده «آمبانی» دارد و در عروسی «آکاش آمبانی» در سال ۲۰۱۹ نیز حضور داشت.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران

گوگل تنها شرکت مطرح در دنیای فناوری نیست که خواستار سرمایه‌گذاری در این غول هندی است. در ماه آوریل فیسبوک از سرمایه‌گذاری ۵.۷ میلیارد دلاری در این کمپانی خبر داد و کوالکام نیز سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری خود را همین هفته اعلام کرد. از سرمایه‌گذاران دیگر این برند هندی می‌توان به «صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی»، «KKR» و «Vista Equity Partners» اشاره کرد.

زیرمجموعه Reliance توانسته میلیون‌ها هندی را برای اولین بار به اینترنت متصل کند که دلیل آن، قیمت فوق العاده پایین سرویس‌های 4G این اپراتور موبایل است. افزایش کاربران اینترنت در هند به نفع شرکت‌هایی مانند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - گوگل و فیسبوک خواهد بود. این کمپانی‌ها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - بدنبال افزایش تعداد کاربران خود در کشورهای آسیایی و اقتصادهای نوظهور هستند.

با ارائه اینترنت 4G ارزان قیمت در بازار هند، تعداد کاربران فیسبوک افزایش چشمگیری داشته و در حقیقت بیشترین رشد کاربران این شبکه اجتماعی در بازار همین کشور است. این سرمایه‌گذاری به سود مدیرعامل این شرکت هندی، «موکش آمبانی» نیز بوده به گونه‌ای - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر چمستان استان مازندران - که با سرمایه ۷۲.۴ میلیارد دلاری به عنوان ششمین فرد ثروتمند جهان شناخته می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone