تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20824.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

همکاری فیات کرایسلر و ویمو برای تولید اتومبیل‌های خودران

ویمو (Waymo) و فیات کرایسلر در همکاری با یکدیگر به دنبال توسعه و آزمایش ون‌های باربری خودران و دیگر خودروهای سبک وزن تجاری برای جابجایی مرسولات هستند. به گزارش CNBC، ویمو که زیرمجموعه شرکت آلفابت ...

ویمو (Waymo) و فیات کرایسلر در همکاری با یکدیگر به دنبال توسعه و آزمایش ون‌های باربری خودران و دیگر خودروهای سبک وزن تجاری برای جابجایی مرسولات هستند.

به گزارش CNBC، ویمو که زیرمجموعه شرکت آلفابت است، در همکاری با فیات کرایسلر سیستم خودران خود موسوم به Waymo Driver را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - در ون Ram ProMaster این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خودروساز ایتالیایی نصب می‌کند. از فناوری این شرکت در خودروهای تجاری سبک وزن مثل ون‌ها و پیکاپ‌های بزرگ برای ارسال سفارشات به مشتریان استفاده خواهد شد.

به موجب قرارداد مورد بحث، فیات کرایسلر شرکت ویمو را به عنوان شریک تجاری انحصاری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - برای فراهم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - کردن سیستم‌های خودران سطح ۴ برای تمام ماشین‌های این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - شرکت انتخاب کرد. اتومبیل‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خودران سطح ۴ در بیشتر مواقع قادر به رانندگی خودکار بدون نظارت راننده هستند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل

انتظار می‌رود این قرارداد با ادغام - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - فیات کرایسلر و خودروساز فرانسوی Groupe PSA در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آینده نزدیک و شکل گیری شرکت جدیدی به نام Stellantis، گسترش پیدا کند. فیات کرایسلر و ویمو از انتشار جزئیات مالی قرارداد خودداری کردند.

ویمو ماه گذشته میلادی با شرکت ولوو قرارداد همکاری به منظور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - تولید اتومبیل‌های خودران مخصوص سفرهای اشتراکی منعقد کرد. ولوو نیز همانند فیات کرایسلر شرکت ویمو را به عنوان تأمین کننده اصلی فناوری خودران سطح ۴ برگزید.

همکاری با خودروسازان برای آزمایش و تولید اتومبیل‌های خودران، یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت ویمو بوده است. فیات کرایسلر اولین خودروسازی بود که سال ۲۰۱۶ همکاری با ویمو را آغاز کرد و نسخه‌های مخصوصی از مینی ون پلاگین هیبریدی کرایسلر پسیفیکا را برای ویمو تولید نمود.

از شرکت ویمو به عنوان یکی از پیشگامان توسعه و بکارگیری فناوری خودران یاد می‌شود. این شرکت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - آذر ماه سال ۹۶ اولین سرویس تاکسی اینترنتی خود به نام Waymo One را - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - راه اندازی کرد. این سرویس عمدتاً در شهر فینیکس ایالت آریزونا آمریکا خدمات دهی انجام داده و تاسی‌های خودران آن با نظارت راننده‌های تعلیم دیده فعالیت می‌کنند. این شرکت که سرویس تحویل مرسولات - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - به نام Waymo Via را نیز دارد، ماه مارس از جذب سرمایه ۲.۲۵ میلیارد دلاری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر مشکین شهر استان اردبیل - خبر داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone