تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20812.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها اطلاعات ۱۴۲ میلیون میهمان هتل‌های MGM را در دارک وب به فروش گذاشتند

آگهی فروش جدیدی که در دارک وب منتشر شده نشان می‌دهد اطلاعات شخصی بیش از ۱۴۲ میلیون نفر از میهمانان هتل‌های شرکت MGM Resorts لو رفته است. تا پیش از این گمان می‌رفت اطلاعات تنها ...

آگهی فروش جدیدی که در دارک وب منتشر شده نشان می‌دهد اطلاعات شخصی بیش از ۱۴۲ میلیون نفر از میهمانان هتل‌های شرکت MGM Resorts لو رفته است. تا پیش از این گمان می‌رفت اطلاعات تنها ۱۰.۶ میلیون نفر از میهمانان لو رفته باشد.

چند روز قبل هکرها آگهی فروش اطلاعات میهمانان هتل‌های شرکت MGM Resorts - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - را در دارک وب منتشر کردند. طبق این آگهی هکرها به دنبال فروش اطلاعات شخصی ۱۴۲۴۷۹۹۳۷ نفر از میهمانان هتل‌های شرکت مذکور در ازای تنها ۲ هزار و ۹۴۰ دلار هستند.

هکرها مدعی شده‌اند اطلاعات میهمانان هتل یاد شده را از طریق نفوذ به سرویس DataViper به دست آورده‌اند. این سرویس بر نشت اطلاعت نظارت کرده و متعلق - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - به شرکت امنیت سایبری Night Lion Security است.

«Vinny Troia»، مؤسس شرکت Night Lion Security در گفتگوی تلفنی با ZDNet گفت این شرکت هیچ گاه نسخه‌ای از دیتابیس MGM را در اختیار نداشته و هدف هکرها از این کار آسیب زدن به اعتبار این شرکت است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران

هکرها تابستان سال ۲۰۱۹ به یکی از سرورهای ابری شرکت MGM Resorts نفوذ کرده و اطلاعات میهمانان هتل‌های این شرکت را سرقت کردند. MGM هیچ گاه نشت اطلاعات را رسانه‌ای نکرد و تنها میهمانان را در جریان گذاشت.

این حمله فوریه ۲۰۲۰ پس از آنکه لینک دانلود اطلاعات شخصی ۱۰.۶ میلیون نفر از میهمانان هتل‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - این شرکت به طور رایگان در یکی از فروم‌های هک قرار گرفت، سرانجام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - رسانه‌ای شد. MGM حمله را تأیید کرد اما از بیان جزئیات و وسعت آن سرباز زد.

سخنگوی شرکت یاد شده می‌گوید بیشتر اطلاعات لو رفته شامل اسامی، آدرس پستی و آدرس ایمیل می‌شوند و اطلاعات مالی، شماره ملی یا تأمین اجتماعی و جزئیات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - رزرو هتل لو نرفته است. در بین اطلاعات لو رفته تاریخ تولد و شماره تلفن قربانیان نیز به چشم می‌خورد.

اطلاعات جدید حاکی از آنند که وسعت نشت اطلاعات هتل‌های شرکت MGM Resorts حتی ممکن است از ۱۴۲ میلیون نفر هم بیشتر باشد.

«Irina Nesterovsky»، رییس شرکت امنیتی KELA فوریه سال جاری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - میلادی به سایت ZDNet - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - گفت داده‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر سرخرود استان مازندران - شرکت MGM دستکم از ژوئیه ۲۰۱۹ در سایت‌های خصوصی هک در حال دست به دست شدن و فروش بوده‌اند. پست‌های ارسال شده در فروم‌های هک روسی زبان نیز نشان می‌دهند اطلاعات بیش از ۲۰۰ میلیون میهمان لو رفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone