تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20825.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

عینک واقعیت افزوده اپل هر سطحی را به نمایشگر لمسی تبدیل می‌کند

پتنت جدیدی از اپل از روش جدید این کمپانی برای طراحی عینک‌های واقعیت افزوده حکایت می‌کند که به کمک آن، می‌توان هر سطحی را به نمایشگری با قابلیت لمس تبدیل کرد. به این ترتیب که ...

پتنت جدیدی از اپل از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - روش جدید این کمپانی برای طراحی عینک‌های واقعیت افزوده حکایت می‌کند که به کمک آن، می‌توان هر سطحی را به نمایشگری با قابلیت لمس تبدیل کرد. به این ترتیب که هنگام استفاده از اپل گلس، با نگاه کرده به سطحی مانند یک میز، صفحه نمایشی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - با مجموعه‌ای از دکمه‌های قابل لمس روی آن پدیدار می‌شود.

در توضیحات این پتنت که در سال ۲۰۱۶ ثبت اما حالا علنی شده آمده: - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - «راهی طبیعی برای برقراری ارتباط بین انسان‌ها و اشیای واقعی جهت لمس آنها با دست. صفحه نمایش هایی که تشخیص داده شده و امکان لمس را روی سطحی ارائه می دهند، معمولا به عنوان تاچ اسکرین شناخته می‌شوند و امروزه جزئی معمولی از - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به شمار می‌آیند».

در حال حاضر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - مقیاس نمایش عینک‌های واقعیت افزوده بسیار محدود است و همه چیز نزدیک به چشمان کاربر پدیدار می‌شود. معمولا برای برقراری ارتباط با بخش‌های تعاملی محتوا کاربر مجبور می‌شود عینکش را برداشته و به صورت دستی مشغول شود. اما پتنت جدید کوپرتینویی‌ها کاری خواهد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - کرد تا مخاطب اپل گلس بتواند به سادگی در محیط روی گزینه‌های مورد نظرش کلیک کند.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان

طبق توصیف پتنت، در این مورد اپل گلس شی مجازی را در محلی از دنیای واقعی به شما نمایش می‌دهد، و در عین حال انگشتان شما می‌تواند به هر بخشی از آن اشاره یا لمس کند. اگر سیستم واقعیت افزوده بتواند تشخیص دهد شما آن نقطه‌ای که فکر می‌کنید دکمه‌ای وجود دارد را لمس کرده‌اید، عملیات مورد نظر صورت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - گرفته و انگار شما واقعا نمایشگری مجازی را لمس کرده‌اید.

این ایده امکان شناسایی هر ضربه یا لمسی را فارغ از نوع سطح فراهم می‌کند و بدین منظور هیچ نیازی نیست کاربر سنسورهایی به نوک انگشتانش وصل کند یا از ابزاری دیگر استفاده نماید.

در سوی مقابل، - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - راه حل پیشنهادی اپل استفاده از گرماست: «اگر دو شی با دو دمای مختلف با یکدیگر تماس برقرار کنند، دمای آنها برای لحظه‌ای تغییر خواهد کرد و سپس به تدریج به دمای اولیه خود باز خواهند گشت. هنگامی که پیکسلی از محیط در دنیای واقعیت افزوده مد نظر قرار دارد، چنانچه تغییر دمای ملایمی در آن نقطه از سوی سنسورهای عینک احساس شود، عملیات لمس صورت خواهد گرفت.»

اگرچه این پتنت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - هم مانند هر نوع ثبت اختراع دیگری ممکن است - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر زرین شهر استان اصفهان - هرگز روشنایی روز را نبیند، اما به خوبی از رویکرد عمیق و تحقیقات گسترده کمپانی اپل در زمینه ارتقای تکنولوژی واقعیت افزوده و سیستم‌های مبتنی بر عینک هوشمند حکایت می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کوچیار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ مرکز شما دور و بر بهشت زرین شهر سرویس دهی داره؟
پاسخ: بله در بهشت شهر زرین شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone