تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  5. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20826.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نادرترین ماشین انیگمای نازی‌ها در جنگ جهانی دوم با قیمت ۴۴۰ هزار دلار فروخته شد

یکی از نادرتین ماشین‌های انیگمای دوران جنگ جهانی دوم که متعلق به جبهه نازی‌ها بود، روز گذشته در مزایده‌ای آنلاین با قیمت ۴۴۰ هزار دلار فروخته شد. انیگما وسیله‌ای برای رمزگذاری است که از اوایل تا ...

یکی از نادرتین ماشین‌های انیگمای دوران - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - جنگ جهانی دوم که متعلق به جبهه نازی‌ها بود، روز گذشته در مزایده‌ای آنلاین با قیمت ۴۴۰ هزار دلار فروخته شد. انیگما وسیله‌ای برای رمزگذاری است که از اوایل تا اواسط قرن بیستم، برای محافظت از ارتباطات تجاری، دیپلماتیک و نظامی توسعه یافته بود و مورد استفاده قرار می‌گرفت.

این ماشین انیگما توسط فرد ناشناخته‌ای خریداری شده، اما نه با گران‌ترین قیمت ممکن. اواخر سال ۲۰۱۹ میلادی انیگمای M4 رکورد فروش ۸۰۰ هزار دلاری در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - یکی از مزایده‌ها را به نام خودش ثبت کرده است. اما ماشین انیگما دقیقا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - چگونه کار می‌کرد؟

در ظاهر یک دستگاه انیگما کاملا مشابه با ماشین تایپی است که معمولا در تمام مراکز نظامی و کنترلی نازی‌ها حضور داشته است. در ساده‌ترین حالت ممکن، یک اپراتور نامه‌ای را تایپ می‌کرد و متنی رمزنگاری شده به صورت خودکار تولید - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌شد. خوانش این متون هم کاملا از الگوریتمی برعکس استفاده می‌کرد که در مقصد نامه، قابلیت رمزگشایی توسط هدف را پیدا می‌کرد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران

در قلب این دستگاه‌ها، ماشین‌های گردانی (روتور) وجود داشتند که با تجهیز به تعداد بی‌شماری از حروف و نمادها، ترکیبی از ۱۷ هزار عبارت رمزنگاری شده را فراهم می‌کردند. کدهای در نظر گرفته شده برای کلمات هم به صورت روزانه تغییر می‌کردند که عملا مجموع ترکیب‌های رمزنگاری شده در دراز مدت را به ۵۳ میلیارد عبارت می‌رساندند. به همین دلیل هم بود که رمزگشایی نامه‌های آلمانی‌ها در دوران جنگ جهانی دوم کاری بس دشوار بود.

اما در نهایت حریفان موفق شدند به فرمت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - رمزگشایی این دست از یادداشت‌ها برسند و همین موضوع به پیروزی در جنگ جهانی دوم منجر شد. بعد از حدود ده ماه واکاوی و تلاش، گروه متفقین سرانجام توانستند کدهای به کار گرفته شده در ماشین انیگما را رمزگشایی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر شیرگاه استان مازندران - کنند. امروزه با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان ماشین‌های انیگما را ظرف مدت سیزده دقیقه رمزگشایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone