تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20829.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

فناوری 5G رسماً در ایران به بهره‌برداری رسید

رئیس جمهوری خبر از ورود ایران به نسل پنجم تلفن همراه داد. اولین سایت 5G در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهران راه‌اندازی شده است و در آینده‌ای نزدیک نقاط مختلفی در تهران به این ...

رئیس - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - جمهوری خبر از ورود ایران به نسل پنجم تلفن همراه داد. اولین سایت 5G در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات تهران راه‌اندازی شده است و در آینده‌ای نزدیک نقاط مختلفی در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - تهران به این تکنولوژی دسترسی خواهند داشت. «حسن روحانی» اعلام کرد که نسل پنجم شبکه موبایل سپس در سایر نقاط کشور نیز راه‌اندازی خواهد شد. در همین اوصاف اولین تصویر از تست 5G در ایران نیز در شبکه‌های مجازی منتشر شده که خبر از سرعت بالای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن می‌دهد.

«حسن روحانی» در جلسه هیات دولت امروز ضمن اعلام راه‌اندازی 5G در ایران، تاکید - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد که نسل پنجم تلفن همراه صرفا برای ارتباطات نیست بلکه در ابعاد گسترده‌تری کاربرد خواهد داشت: «این یک تحول بزرگ در زمینه دیجیتال است. نسل پنجم، فقط برای ارتباطات نیست، برای اقتصاد دیجیتال کشور راه‌اندازی خواهد شد.» به گفته روحانی، ایران سال گذشته مرکز هوش مصنوعی (با نام مرکز هوش مصنوعی 176) را تشکیل داد که کمک بزرگی به رشد اقتصاد دیجیتال در کشور کرد و این مسیر با توسعه 5G در ایران ادامه پیدا خواهد کرد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان

به گفته روحانی، وزارت ارتباطات به زودی جزئیات بیشتری را در همین رابطه با مردم به اشتراک خواهد گذاشت.

در همین حال مدیر عامل ایرانسل نیز تصویری از تست 5G در ایران منتشر ساخته که سرعت دانلود 1.5 گیگابیت بر ثانیه را نشان می‌دهد. «بیژن عباسی آرند» با انتشار این عکس تاکید کرده که «نسل پنجم گامی به سوی ایران هوشمند» خواهد بود. او همچنین در صفحه اینستاگرامی خود نوشت که «امروز چهارشنبه اول مرداد 1399، با بهره‌برداری از نخستین سایت 5G ایران توسط رئیس‌جمهور  فناوری نسل پنجم تلفن همراه به صورت رسمی وارد ایران شد.»

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان

پیش از این نیز ایرانسل در شهریورماه 1396، نخستین آزمایش نمونه‌ای از شبکۀ کامل (End to End) نسل پنجم، شامل هستۀ شبکه و رادیو، توسط ایرانسل و در حضور «محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات انجام داده بود.

مدیر عامل شاتل موبایل نیز تصویری از تست 5G در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - بستر اینترنت ایرانسل کشور را در فضای مجازی منتشر ساخت. در این تست که با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - سیم کارت ایرانسل در مرکز تحقیقات مخابرات گرفته شده، سرعت دانلودی در حدود 1.5 گیگابیت در ثانیه، سرعت آپلود 108 مگابیت در ثانیه با زمان پینگ 8 میلی ثانیه و جیتر 1 میلی ثانیه به دست آمده است.

گفته می‌شود در حال حاضر 5G آزمایشی ایرانسل روی باند فرکانسی 3500 مگاهرتز در حال تست است و طی روزهای آینده و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - با تجمیع فرکانسی (اگریگیشن) احتمالا تست سرعت 3 گیگابیت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - در ثانیه هم برای نخستین بار در ایران تجربه خواهد شد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان

فناوری 5G در کشورهای معدودی پیاده سازی شده است. نه‌تنها در ایران بلکه در کل جهان چشم‌اندازی چندساله برای فراگیر شدن 5G وجود دارد و گفته می‌شود که بسیاری از کشورهای جهان سال 2025 را برای پیاده‌سازی کامل 5G هدف‌گذاری کرده‌اند. به علت نوآورانه بودن این فناوری و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - هزینه‌های بالای آن، بسیاری از کشورها در وهله اول سعی می‌کنند 5G را ابتدا به‌صورت پایلوت اجرایی کنند و بعد اندک‌اندک در یک بازه زمانی چندساله پیاده‌سازی کامل آن را انجام - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات سال گذشته درباره اینترنت نسل پنج‌ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - گفته - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - بود که مقدمات پیاده‌سازی 5G در ایران انجام شده است و از اجرایی کردن اولین نسخه 5G و ارائه خدمات اینترنت نسل ۵ به‌عنوان یک - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - مطالبه جدی و نیازمندی کسب‌وکارها در کشور خبر داده بود. او همچنین ۱۶ خرداد ماه سال جاری، اعلام کرد که مطابق برنامه تا شهریور ماه، پنج منطقه تاریخی تهران زیر پوشش نسل پنجم تلفن همراه قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان

توسعه فناوری 5G مستلزم پیاده‌سازی مجموعه‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - وسیع سیستم‌ها و نرم‌افزارهای مختلف در شبکه ارتباطی کشور است و حجم گردش اقتصادی بسیار بزرگی را به‌عنوان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - سرمایه‌گذاری و بعدها به‌عنوان - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - منبع درآمد در اپراتورها ایجاد خواهد کرد. توسعه این نسل ارتباطی یک فرصت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - مهم برای کشور به شمار می‌آید. از سوی دیگر با راه‌اندازی 5G نیاز بیشتری به آزادسازی فرکانس‌های ۷۰۰ و ۸۰۰ برای استفاده از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - تمام پتانسیل - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - این فناوری و البته فراگیری ارزان‌تر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن وجود خواهد داشت.

باید دید که - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - این فناوری در سال جاری تا کجا پیش خواهد رفت و چه نقاطی از کشور را تحت پوشش خود قرار خواهد داد؛ هرچند ناگفته نماند دستگاه‌هایی که از اینترنت 5G در ایران پشتیبانی کنند و در دست عموم شهروندان باشند، بسیار اندک هستند اما - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بندرترکمن استان گلستان - این تازه ابتدای یک مسیر جدید است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone