🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: آیا نصب مایکروفر در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37359.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

وزارت کشاورزی آمریکا برنامه ای برای جلوگیری از تولید و عرضه محصولات تراریخته ندارد

وزارت کشاورزی دولت فدرال آمریکا در بیانیه ای تاکید کرد مادامی که محصولات کشاورزی دستکاری ژنتیکی شده (تراریخته) به طور طبیعی و به روش های سنتی قابل کشت باشند، این نهاد جلوی تولید و عرضه ...

وزارت کشاورزی دولت فدرال آمریکا در بیانیه ای تاکید کرد مادامی که محصولات کشاورزی دستکاری ژنتیکی شده (تراریخته) به طور طبیعی و به روش های سنتی قابل کشت باشند، این نهاد جلوی تولید و عرضه آنها را نخواهد گرفت.

این بیانیه همچنین تاکید دارد که چنین محصولات تراریخته ای نمی بایست نقش آفت را برای سایر محصولات کشاورزی ایفا کنند و تولیدشان بدون نیاز به کمک آفت ها نیز ممکن باشد.

لازم به یادآوری است که باراک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریدون کنار استان مازندران - اوباما رئیس جمهور پیشین موضع سختگیرانه تری نسبت به محصولات کشاورزی که بذر آنها به روش دستکاری ژنتیک تولید شده باشند داشت و وزارت کشاورزی در زمان او محدودیت هایی را - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریدون کنار استان مازندران - برای عرضه گیاهان و غلاتی از این دست اعمال کرده بود، اما به نظر می رسد دولت ترامپ هیچ گونه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریدون کنار استان مازندران - نگرانی را از بابت عرضه نا محدود محصولات تراریخته ندارد.

حتی شنیده شده که دولت جدید از نوآوری های این چنینی، تا زمانی که ریسکی متوجه سلامت مصرف کنندگان نباشد، حمایت می کند. به طور حتم این رویکرد جدید به نفع شرکت های بزرگ فعال در این زمینه از - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر فریدون کنار استان مازندران - جمله مونسانتو (Monsanto) خواهد بود و از آن طرف اعتراضاتی را در میان فعالات محیط زیست و مخالفین پرتعداد محصولات تراریخته به دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone