تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16832.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل برای کمک واقعی به محیط زیست باید پورت لایتنینگ را از آیفون کنار بگذارد

اپل با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اعلام کرد بخاطر مسائل زیست محیطی، درون جعبه این محصولات هدفون و آداپتور قرار نمی‌دهد و عدم ارائه رایگان لوازم جانبی به معنای کاهش استفاده از مواد اولیه ...

اپل با معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ اعلام کرد بخاطر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - مسائل زیست محیطی، درون جعبه این محصولات هدفون و آداپتور قرار نمی‌دهد و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - عدم ارائه رایگان لوازم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - جانبی به معنای کاهش استفاده از مواد اولیه خواهد بود و همچنین جعبه این محصولات نیز کوچکتر می‌شود. در جعبه این گوشی‌های هوشمند تنها کابل لایتنینگ به USB-C قرار می‌گیرد.

در حالت کلی این رویکرد اپل مثبت ارزیابی می‌شود، اما اگر این کمپانی بخاطر مسائل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - زیست محیطی دست به چنین اقدامی زده، باید پورت USB-C را جایگزین لایتنینگ در آیفون کند. اگر در جعبه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ بجای کابل با رابط‌های لایتینگ و USB-C، کابل USB-C به USB-C قرار بگیرد، کاربران می‌توانند دستگاه‌های بسیار بیشتری را با آن شارژ کنند، البته این کمپانی می‌تواند به بهانه حفظ محیط زیست این کابل را نیز از جعبه گوشی‌های خود حذف کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان

در حالی که شاید حذف این دو قطعه از جعبه گوشی‌های آیفون برای خریداران یک تغییر تقریبا کوچک به نظر برسد، تاثیر بزرگی روی سازنده آن‌ها می‌گذارد. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - این کمپانی سال گذشته میلادی موفق به فروش ۲۰۰ میلیون آیفون در سراسر جهان شد. آداپتورها سهم نسبتا کمی در زباله‌های الکترونیکی دارند اما همچنان سالانه ده‌ها هزار تن زباله الکترونیکی تولید می‌کنند.

انتظار می‌رود شرکت‌های دیگر نیز در این مسیر گام بردارند چرا که اپل تاثیر زیادی روی این صنعت می‌گذارد. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - برای مثال اپل چندین سال پیش تصمیم به حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون از آیفون‌های خود گرفت که نتیجه آن، عرضه اکثر پرچمداران ۲۰۲۰ بدون این پورت است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان

USB-C به یک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - استاندارد تبدیل شده است

USB-C شاید یک استاندارد ایده‌آل نباشد چرا که نامگذاری جالبی ندارد و در حال حاضر استاندارد آن با نام «USB 3.2 Gen 2×2» شناخته می‌شود. علاوه بر این شاهد کابل‌های USB-C بسیار بدی در بازار نیز هستیم که می‌تواند باعث خرابی دستگاه‌های مختلف شوند. در حالت کلی می‌توان USB-C را می‌توان بدترین و بهترین استاندارد در این صنعت دانست.

در سال ۲۰۲۰ این پورت تقریبا تبدیل به یک استاندارد شده و توسط هدفون‌ها، ایربادهای بی‌سیم، هدست‌های واقعیت مجازی، تبلت‌ها شامل برخی آیپدها، لپ‌تاپ‌ها شامل تمام محصولات اپل و همچنین لوازم جانبی لپ‌تاپ‌ها مورد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - استفاده قرار می‌گیرد.

این پورت توسط کنسول‌های بازی مانند نینتندو سوییچ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و کنترلرهای پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس نیز از آن بهره می‌برند. تعداد پاوربانک‌ها با پورت USB-C هم در حال افزایش است و کاربران با یک کابل می‌توانند محصولات زیادی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - را شارژ کنند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان

پورت USB-C نه تنها همه جا مورد استفاده قرار می‌گیرد، بلکه تقریبا نمی‌توان در هیچ زمینه‌ای عملکرد لایتنینگ را بهتر از آن نیز دانست. لایتنینگ مقداری باریکتر از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - USB-C است، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - اما آیا این موضوع دلیل مناسبی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - برای نگهداری آن توسط اپل محسوب می‌شود؟ اگر این غول دنیای فناوری ادعا می‌کند بخاطر حفظ محیط زیست آداپتور و هدفون را از جعبه محصولات خود حذف کرده، آیا نباید پورت لایتنینگ را نیز تغییر دهد؟

بسیاری از ما آداپتور USB-C داریم

دلیل اصلی اپل برای حذف آداپتور از جعبه آیفون‌ها، وجود آن‌ها در بسیاری از خانه‌ها است. در حقیقت این کمپانی به این موضوع اشاره کرده که بسیاری از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - ما دارای شارژر هستیم و دیگر نیازی به وجود آن در جعبه گوشی‌های جدید نیست. این کمپانی در کنفرانس خود اعلام کرد که نزدیک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - به ۲ میلیارد آداپتور آن - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - در جهان وجود دارد و ۱ میلیارد شارژر شخص ثالث نیز برای محصولات آن به فروش رفته‌اند.

برای درک بهتر این موضوع، بد نیست نگاهی به سهم اپل در بازار جهانی داشته باشیم. طبق آمارها، این کمپانی در سال ۲۰۱۹ با فروش نزدیک به ۲۰۰ میلیون گوشی هوشمند در سراسر جهان سهمی برابر با ۱۳.۹ درصد داشته است. با توجه به این موضوع، - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - سایر برندها در مجموع بیش از ۱ میلیارد گوشی هوشمند تنها در یکسال فروخته‌اند که البته اکثر آن‌ها دارای پورت USB-C بوده‌اند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان

این آمارها نشان می‌دهد که بسیاری از ما هم اکنون دارای تجهیزات کافی برای شارژ آیفون با پورت USB-C هستیم. در این میان اگر غیر از گوشی‌های هوشمند به آمار فروش تجهیزات دیگر مانند هدفون‌ها، لپ‌تاپ و تبلت‌ها مانند مک‌بوک‌ها و آیپد پرو نیز توجه کنیم، اکثر افراد در سراسر جهان در حال استفاده از چنین پورتی هستند.

تمام موارد بالا نشان می‌دهند که - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - اگر اپل واقعا بخواهد از عرضه تجهیزات اضافه جلوگیری کند، می‌تواند با استفاده از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - پورت USB-C در آیفون‌ها چنین اقدامی را انجام دهد. در این میان برخی کمپانی‌ها رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. برای مثال در جعبه گوشی «Fairphone 3 Plus» هدفون، کابل شارژ USB-C و همچنین آداپتور وجود ندارد، با این حال یک پیچ‌ گوشتی کوچک درون جعبه قرار گرفته که هرموقع دستگاه خراب شود، بجای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - دور انداختن آن می‌توانید تعمیرش کنید که همین موضوع باعث کاهش زباله‌های الکترونیکی می‌شود.

میزان تاثیرگذاری برنامه‌ اپل

سوالات جدی و مهمی باید درباره میزان تاثیر برنامه کنونی اپل روی محیط زیست پرسیده شود. در دنیا چندین میلیارد آداپتور وجود دارد که از استاندارد USB-A استفاده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - می‌کنند و هیچ کدام از آن‌ها با کابل لایتنینگ به USB-C اپل سازگار نیستند. علاوه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - بر این موضوع، اپل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - از سال گذشته میلادی شروع به قرار دادن آداپتور با پورت USB-C در جعبه گوشی‌های خود کرد که حتی همین موضوع محدود به مدل‌های پرو بود. بنابراین اپل خود تا سال گذشته میلادی برای شمار بالایی از کاربران خود آداپتور با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - پورت USB-A درنظر گرفته بود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان

بدون هیچ شکی برنامه اپل روی محیط زیست تاثیر می‌گذارد و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - بسیاری از کاربران گوشی‌های سری آیفون ۱۲ بدون توجه به کابل موجود در جعبه این محصولات به استفاده از کابل USB-A به لایتنینگ و همچنین آداپتور با پورت USB-A ادامه می‌دهند. تصور کنید می‌خواهید از شارژ بی‌سیم جدید اپل به نام «مگ سیف» استفاده کنید، در این میان کابل موجود در جعبه آیفون چه کاربردی خواهد داشت؟

اگر در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - جعبه این گوشی‌های هوشمند کابل USB-C به USB-C قرار می‌گرفت، کاربران در صورت استفاده از شارژر بی‌سیم نیز می‌توانستند از آن برای محصولات دیگر بهره ببرند. این کمپانی با حذف پورت لایتنینگ از محصولات خود می‌تواند تاثیر بیشتری روی محیط زیست داشته باشد.

استدلال اپل

اکثر ما می‌دانیم اپل درباره استفاده از پورت USB-C چه فکری می‌کند چرا که این کمپانی برای پاسخ به تلاش‌های اتحادیه اروپا اوایل سال جاری میلادی بیانیه‌ای منتشر کرد. این شرکت در بیانیه خود به این موضوع اشاره کرده بود که استفاده از این پورت می‌تواند روی محیط زیست - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - تاثیر مخرب داشته باشد که علت آن، عدم کارایی صدها میلیون لوازم جانبی با این پورت است.

بدون هیچ شکلی لوازم جانبی با پورت لایتنینگ زیادی در دنیا وجود دارند، اما این استدلال اپل مقداری عجیب به نظر می‌رسد. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - اپل در گذشته نیز دست به چنین تغییری زده و در سال ۲۰۱۲ تصمیم گرفت به جای پورت ۳۰ پینی خود به سراغ لایتنینگ برود. در آن زمان بجای اینکه لوازم جانبی با این پورت دیگر کارایی نداشته باشند، شاهد فروش آداپتورهای پورت قدیمی به لایتنینگ بودیم که عمر آن‌ها را چندین سال افزایش دادند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان

هم اکنون نیز اپل و شرکای آن می‌توانند در چنین مسیری گام بردارند و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - عمر دستگاه‌های مجهز به این پورت را افزایش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - دهند. این اقدام اگرچه هزینه اندکی برای کاربران به همراه خواهد داشت، اما در بلندمدت به سود آن‌ها خواهد بود.

سود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - بالاتر بدون تلاش بیشتر

بسیاری از ما آداپتورهای زیادی داریم که دیگر از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم و همین موضوع باعث می‌شود قادر به درک رویکرد اپل در رابطه با گوشی‌های سری آیفون ۱۲ باشیم. اگر با خرید هر گوشی دوباره به همان تجهیزاتی که داریم، دسترسی پیدا کنیم، نمی‌توانیم در ۵۳.۶ میلیون تن زباله‌های الکترونیکی که سال گذشته میلادی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - تولید شد، تغییری ایجاد کنیم.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان

با وجود چنین موضوعی، نمی‌توانیم از عملکرد اپل در بازار نیز چشم پوشی کنیم، شرکتی که با معرفی هر محصول جدیدی سعی کرده به گونه‌ای درآمد و سود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - خود را افزایش دهد. زمانی که یک گوشی صدها دلار قیمت دارد، حذف لوازم جانبی از جعبه آن نوعی حس خیانت به ما منتقل می‌کند، مخصوصا اگر محصولی که در اختیارتان قرار می‌گیرد نیز کامل نباشد و همچنان دارای یک پورت قدیمی باشد.

اپل با استفاده از محیط زیست برای توجیه حذف لوازم جانبی آیفون‌ از جعبه، خود را به دردسر انداخته است. اگر مسائل زیست محیطی در حدی برای اپل اهمیت دارد که باعث حذف لوازم جانبی از جعبه محصولات این کمپانی ‌شود، باید روی طراحی آن‌ها نیز تاثیر بگذارد - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - و پورت لایتنینگ از آن‌ها حذف شود. با وجود تمام این موارد، به نظر نمی‌رسد حذف آداپتور و هدفون تاثیری روی فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۲ داشته باشد چرا که گزارش‌ها از افزایش پیش فروش آیفون ۱۲ نسبت به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - آیفون ۱۱ خبر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مریوان استان کردستان - می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone