تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16831.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

۳۵۰ میلیون سابقه مشتری متعلق به شرکت Broadvoice لو رفت

بیش از ۳۵۰ میلیون سوابق مشتری از جمله اسم، شماره تلفن و فایل‌های تماس‌های تلفنی متعلق به یک شرکت آمریکایی ارائه دهنده سرویس VoiP به نام Broadvoice لو رفت. بر اساس گزارش محققان امنیتی، بروز خطای ...

بیش از ۳۵۰ میلیون سوابق مشتری از جمله اسم، شماره تلفن و فایل‌های تماس‌های تلفنی متعلق به یک شرکت آمریکایی ارائه دهنده سرویس VoiP به نام Broadvoice - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - لو رفت.

بر اساس گزارش محققان امنیتی، بروز خطای پیکربندی در سیستم‌ها، دسترسی آسان به ۱۰ دیتابیس متعلق به شرکت Broadvoice - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - را امکان پذیر کرده است. لو رفتن اطلاعات این شرکت به دو دلیل نگران کننده است؛ نخست اینکه فایل‌های تماس‌های تلفنی حاوی پیام‌های صوتی مشتریان به مراکز پزشکی و بانکی بوده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - و آن‌ها را در معرض نقض حریم خصوصی قرار داده و دوم، لو رفتن اطلاعات هویتی می‌تواند مشتریان را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - در معرض حملات فیشینگ قرار دهد.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان

به گفته محققان امنیتی شرکت Broadvoice به سرعت واکنش نشان داده و حفره امنیتی سیستم‌هایش را پچ کرده، - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - اما هنوز زود است تا با اطمینان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - در مورد دسترسی هکرها به اطلاعات لو رفته سخن گفت.

«جیم مورفی»، مدیرعامل Broadvoice می‌گوید مقامات حقوقی را در جریان - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - این نقض - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - اطلاعات قرار داده است. وی افزود آن‌ها با همکاری یک شرکت جرم‌شناسی شخص ثالث در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - حال تحلیل داده‌ها هستند و در آینده نزدیک مشتریان و شرکت‌های همکار را در جریان قرار - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - خواهند داد.

گزارشات اولیه حاکی از آنند که اطلاعات مشتریان به دلیل باز بودن یکی از سرورهای شرکت Broadvoice که دسترسی بدون - تعمیرات یخچال سیلور در شهر بندرترکمن استان گلستان - احراز هویت به آن را امکان پذیر می‌کرده، لو رفته‌اند.

اغلب از تماس‌های VoiP به عنوان جایگزین امن تماس‌های تلفن ثابت یاد می‌شود، اما با رخ دادن حوادثی از این قبیل می‌توان متوجه شد که اطلاعات در هیچ کدام از این دو رویکرد کاملاً در امان نیستند. لو رفتن اطلاعات شرکت Broadvoice نشان می‌دهد که خطای انسانی همچنان نقش مهمی در از دست رفتن اطلاعات بازی می‌کند و با پیچیده‌تر شدن راهکارهای امنیتی نیز خسارت خواهد زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone