تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16634.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ استان‌ از ظهر دوشنبه اعمال می‌شود: جریمه‌ نیم میلیون تومانی

با تصمیم کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود ...

با تصمیم کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات پیش رو، محدودیت رفت‌وآمد در ۲۵ مرکز استان‌ از ظهر دوشنبه(۱۲ آبان) اعمال می‌شود و تخطی از آنها جریمه‌ای نیم‌میلیون تومانی خواهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - داشت.

«حسین ذوالفقاری»، معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمیته‌ امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، طی ابلاغیه‌ای اعلام کرده که در خصوص بررسی اعمال و چگونگی محدودیت در تعطیلات دستورالعمل این کمیته منتشر شده است. بر این اساس از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - ساعت ۱۲ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - روز دوشنبه دوازدهم آبان ماه ورود و خروج خودروهای شخصی با پلاک غیربومی از ۲۵ مرکز - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - استان ممنوع است. اسامی این استانها عبارتند از: «تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان.»

در این بخشنامه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - اعلام شده اعمال ممنوعیت‌ها در استان‌های تهران و البرز از انتهای حوزه استحفاظی آنها آغاز و به‌صورت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - یکپارچه، ورود پلاک غیربومی و خروج پلاک بومی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - ممنوع می‌شود. همچنین تاکید شده ساعت اجرای طرح ساعت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - ۱۲ ظهر بوده و زمان خاتمه آن نیز ۱۲ بامداد روز جمعه، شانزدهم آبان ماه خواهد بود. در این ابلاغیه همچنین ذکر - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - شده .پلیس راهنمایی و رانندگی نسبت به اعمال جریمه ۵۰۰/۰۰۰ تومانی برای متخلفان بر اساس کد تعریف شده قبلی، اقدام می‌نماید.

 

در بند هفتم ابلاغیه آمده «ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ضمن تشکیل جلسه با دستگاه‌های متولی، نسبت به هماهنگی و پشتیبانی جهت اجرای محدودیت‌های ابلاغی اقدام نماید. در این راستا لازم است ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نسبت به انسداد معابر غیر اصلی با هماهنگی پلیس راهور استان اقدام نمایند.»

البته در همین ابلاغیه ذکر شده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - که خودروهای عمومی، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر چمخاله استان گیلان - کالاها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین‌شده نمی‌گردند.

این ابلاغیه با امضای معاون امنیتی و انتظامی و رییس کمیته‌ی امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منتشر شده و اجرایی شدن آن از ظهر دوشنبه در سراسر استان‌هایی که اسامی‌شان در آن ذکر شده لازم الاجرا است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone