تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16623.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مدیران دیجی‌کالا: ۵۰ درصد فروشندگان مارکت پلیس در شهرستان‌ها فعالند

مدیران دیجی‌کالا اعلام کردند یک سوم فروش کل مارکت پلیس دیجی‌کالا را فروشندگان خارج از تهران انجام می‌دهند و همچنین ۵۰ درصد فروشندگان فعال آنها نیز خارج از تهران هستند. حمید و سعید محمدی، بنیان‌گذاران دیجی‌کالا ...

مدیران دیجی‌کالا اعلام کردند یک سوم فروش کل مارکت پلیس دیجی‌کالا را فروشندگان خارج از تهران انجام می‌دهند و همچنین ۵۰ درصد فروشندگان فعال آنها نیز خارج از تهران هستند. حمید و سعید محمدی، بنیان‌گذاران دیجی‌کالا همچنین با اعلام آخرین آمارها، گفتند که ۷۰ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - درصد فروش کل مارکت پلیس (به لحاظ مالی) از سوی «فروشندگان مردمی» - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - انجام می‌شود؛ آماری که در فروشگاهی مانند «آمازون» نهایتا به ۶۰ درصد می‌رسد.

چهارمین گردهمایی سالیانه کسب‌وکارهای فعال در دیجی‌کالا با حضور تعدادی از فروشندگان دیجی‌کالا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - به صورت آنلاین برگزار شد؛ آنهم در شرایطی که کاهش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - قدرت خرید مردم و افت چشم‌گیر ارزش ریال، مشکلات فراوانی در تولید، زنجیره تأمین و واردات و در مجموع، وضعیت پیچیده و دشواری را برای مشتریان و فروشندگان دیجی‌کالا نیز ایجاد کرده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - است. با وجود تمام این مشکلات «حمید محمدی» یکی از مدیران - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - عامل دیجی‌کالا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - می‌گوید که این مارکت پلیس رشد قابل توجهی در این ایام داشته است.

«سعید محمدی» دیگر مدیرعامل دیجی‌کالا نیز تاکید دارد این فروشگاه اینترنتی از سال گذشته و با شیوع کرونا، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم کرد و روی لجستیک خود نیز بسیار - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - با قدرت و تمرکز کار کرده است. همچنین آمارهای این مدیران نشان می‌دهند که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - دیجی‌کالا در سراسر کشور کارآفرینی کرده و برای تمام فروشندگان در سایر شهرهایی جز تهران نیز آورده‌های مهمی داشته است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان

فروشندگان مردمی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - در دیجی‌کالا

حمید محمدی با تأکید بر این نکته - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - که بیش از ۹۰ درصد کالاهای فروخته شده (به لحاظ تعداد) در دیجی‌کالا را فروشندگان مارکت پلیس تامین می‌کنند گفت: «۷۰ درصد فروش کل مارکت پلیس (به لحاظ مالی) هم از طرف سلرها انجام می‌شود.» در ادامه، سعید محمدی این آمار ۷۰ درصدی را با پلتفرم‌های مشابه و موفق در عرصه بین‌المللی، مثل آمازون، مقایسه کرد و گفت: «در آمازون ۶۰ درصد فروش از طرف فروشندگان مارکت پلیس انجام می‌شود و ۴۰ درصد دیگر به صورت خرده‌فروشی است.»

چالش راضی کردن مشتری و فروشنده در پلتفرم دو سویه

آنها با اشاره به پلتفرم‌های دوسویه تاکید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - داشتند هسته اصلی این نوع کسب‌وکارهای اینترنتی چنین است که یک شرکت نرم افزاری با ارائه زیرساخت به جامعه بزرگی از مخاطبان از ارائه مستقیم کالا فاصله می‌گیرد. آنها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - باور دارند دیجی‌کالا یک پلتفرم آنلاین دوسویه است و در کنار بسیاری از تیم‌های دیگر امروزی در حال نقش آفرینی دنیای مدرن امروزی هستند.

در ادامه برادران محمدی به چالش اصلی در عملکرد پلتفرم‌های دو سویه اشاره کردند: «ایجاد توازن». آنها با اشاره به سیستم الاکلنگی این نوع پلتفرم‌ها تاکید کردند رضایتمندی هر دو طرف (چه فروشنده و چه خریدار) بزرگترین مشکل این پلتفرم‌ها است و آن را با ذکر مثالی تشریح کردند:

«در مسأله قیمت مرجع، تنها هدف دیجی‌کالا ایجاد تعادل بین دو طرف بود. مساله‌ای که در آغاز کار عامل نگرانی و نارضایتی فروشنده‌ها شد و حتی شاید فکر می‌کردند که دیجی‌کالا در حال مداخله به نفع مشتری است و در عین حال، مشتری از افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها ناراضی بود!»

کفه ترازو کجاست؟ - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - به سمت مشتری یا فروشنده؟

در ادامه این رویداد، «حامد نواب تهرانی»، مدیر ارشد واحد بازرگانی دیجی‌کالا سؤال مهمی را مطرح کرد که دغدغه بسیاری از فروشندگان دیجی‌کالا است: «آیا درست است که می‌گویند کفه دیجی‌کالا به سمت مشتری سنگین‌تر است؟» حمید محمدی در این باره مجددا به محدودیت‌هایی اشاره کرد که در پلتفرم‌های دوسویه وجود دارد. - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - به گفته محمدی مسائلی که دیجی‌کالا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - با آن‌ها دست به گریبان است برای اولین بار در ایران مطرح شده‌اند و دیجی‌کالا الزاماً در اولین پاسخ به این مسائل، بهترین پاسخ را نمی‌دهد، بلکه دیجی‌کالا با یادگیری و حل مشکلات جدید، روز به روز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - بهتر می‌شود.

راه‌حل‌های دیجی‌کالا برای مشکلات فروشندگان

او می‌گوید آنها سعی کردند برای این چالش‌ها راه حل جدیدی ارائه کنند: «یکی از امکاناتی که اخیراً در دیجی‌کالا ایجاد شده است، Customer Background Check است که نرخ عودت کالاها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - از سوی یک مشتری را به خوبی نشان می‌دهد.» آنها - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - باور دارند که در سال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - جدید تمرکز زیادی روی فروشندگان در کنار مشتریان خود گذاشتند و این راه را در سال بعدی نیز ادامه خواهند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - داد چرا که این فروشندگان در واقع همکاران اصلی دیجی‌کالا در راهش هستند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان

در این مراسم همچنین بار دیگر به ویژگی جدید دیجی‌کالا که «ارسال توسط خود فروشنده» نام دارد اشاره شد و این مورد یکی از گام‌های بزرگ دیجی‌کالا برای توجه به فروشندگان اعلام شد. با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - اضافه شدن این قابلیت در خریدهای دیجی‌کالایی برخی فروشندگان اجناس خاص نظیر گل و گیاه نیز می‌توانند با قدرت بیشتری در این پلتفرم شروع به فعالیت کنند و گستره دامنه فروشندگان بیش از پیش پهناور خواهد شد.

از دیگر اتفاقات مهمی که برای فروشندگان دیجی‌کالا در ماه‌های اخیر رخ داده استفاده از هوش مصنوعی برای کاهش نرخ رد شدن محتوای فروشندگان و در نتیجه تسریع کار آنهاست. در ادامه حمید محمدی از تبلیغات محیطی و تلویزیونی برای توسعه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - مارکت پلیس و افزایش فروش کسب‌وکارهای فعال در دیجی‌کالا خبر دادند و البته خبر خوش بررسی ساختار کمیسیون‌ها، به سمت کاهش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - آنها. همچنین اعلام شد جلسات ماهیانه ملاقات با فروشندگان فعال در مارکت پلیس دیجی‌کالا برگزار می‌شود که طی آنها به مشکلات فروشندگان گوش داده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - می‌شود تا چالش‌ها حل شود.

تقدیر از فروشندگان برتر

در بخش پایانی از این رویداد، دیجی‌کالا از ۷ فروشنده خود که بیشترین میزان فروش، بهترین عملکرد عملیاتی و بیشترین رشد فروش را داشتند تقدیر کرد. این کسب‌وکارها در حوزه‌هایی مانند فروش موبایل، فروش قطعات رایانه، مد و پوشاک، سوپر مارکت و فروش محصولات باغبانی فعالیت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - دارند.

شما می‌توانید مصاحبه دیجیاتو با برترین فروشنده دیجی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مینودشت استان گلستان - کالا را در این لینک بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone