تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16625.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ۲۲ آبان از چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ رونمایی می‌کند

سامسونگ به زودی از چیپست موبایل جدید خود به نام اگزینوس ۱۰۸۰ با مودم 5G داخلی رونمایی می‌کند. این چیپست احتمالاً برای اولین بار در سری ویوو X60 به کار خواهد رفت. سامسونگ پوستر جدیدی ...

سامسونگ به زودی از چیپست موبایل جدید خود - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان - به نام اگزینوس ۱۰۸۰ با مودم 5G داخلی رونمایی می‌کند. این چیپست احتمالاً برای اولین بار در سری ویوو X60 به کار خواهد رفت.

سامسونگ پوستر جدیدی منتشر کرده که نشان می‌دهد چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) رونمایی می‌شود. این چیپست جایگزین اگزینوس ۹۸۰ می‌شود که شهریور ماه سال قبل به عنوان اولین چیپست سامسونگ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان - با مودم 5G داخلی معرفی شد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان

بر اساس اخبار و شایعه‌هایی که تاکنون منتشر شده‌اند، اگزینوس ۱۰۸۰ از مودم 5G داخلی برخوردار است. این چیپست بر مبنای - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان - فرآیند ۵ نانومتری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان - تولید خواهد شد و عملکرد هسته‌های پرتوان Cortex-A78 آن ۲۰ درصد از هسته‌های Cortex-A77 بیشتر است. اگزینوس ۱۰۸۰ همچنین از پردازشگر گرافیکی جدید Mali-G78 بهره می‌برد که ۲۵ درصد در مقایسه با Mali-G77 عملکرد بهتری را به ارمغان می‌آورد.

اواخر مهر ماه بنچمارک موبایلی ناشناس با اسم رمز «Orion» مجهز به چیپست اگزینوس ۱۰۸۰ در پلتفرم «آنتوتو» منتشر شد. بر اساس اطلاعات مندرج در این سایت، چیپست جدید سازنده کره‌ای از چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 برخوردار است. دیوایس مورد بحث موفق شد امتیاز ۶۹۳۶۰۰ را در آنتوتو ثبت کرده و روی کاغذ از موبایل‌های اندرویدی مجهز به جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام (اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس) پیشی بگیرد.

بنچمارک مورد بحث همچنین نشان می‌دهد که دیوایس یاد شده از ۸ گیگابایت رم LPDDR5، حافظه داخلی ۱۲ گیگابایتی از نوع UFS 3.1، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان - نمایشگر با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و سیستم عامل اندروید ۱۱ برخوردار است. آنطور در ادامه گزارش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان - نوشته شده، این موبایل به احتمال زیاد محصول شرکت ویوو است چرا که برخی گزارش‌ها حاکی از آنند که اگزینوس ۱۰۸۰ برای اولین بار در سری ویوو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر بندرترکمن استان گلستان - X60 به کار خواهد رفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone