تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16628.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی برای اندروید

دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید اپلیکیشن پیش‌فرض پخش موسیقی گوشی اندرویدیتان را تغییر دهید. ممکن است امکانات خاصی مانند اکولایزرهای پیشرفته مد نظرتان باشد. یا حتی ممکن است از محیط ساده و غیرقابل ...

دلایل زیادی وجود دارد که شما بخواهید اپلیکیشن پیش‌فرض پخش موسیقی گوشی اندرویدیتان را تغییر دهید. ممکن است امکانات خاصی مانند اکولایزرهای پیشرفته مد نظرتان باشد. یا حتی ممکن است از محیط ساده و غیرقابل شخصی‌سازی آن خسته شده باشید. از طرفی اگر گوشی هوشمندتان از برند سامسونگ باشد، اصلا اپلیکیشنی برای این منظور ندارد و می‌بایست خودتان از بین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - اپلیکیشن های پخش موسیقی یکی را دانلود و نصب کنید.

این روزها بسیاری از کاربران سراغ سرویس‌های استریم موسیقی مانند اسپاتیفای رفته‌اند. حتی تلگرام نیز با قابلیت‌های منحصربه‌فردش مانند بات‌های دانلود موسیقی و امکانات دسته‌بندی کردن فایل‌ها می‌تواند تبدیل به پلتفرمی برای پخش موسیقی شما شود. اما هنوز هم کاربرانی هستند که از داشتن آرشیو فایل‌های موسیقیشان لذت می‌برند. برای این دسته از کاربران لیستی از برترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی را تدارک دیده‌ایم که در ویدیو می‌توانید مشاهده کنید.

MediaMonkey

MediaMonkey نسخه ویندوز نیز دارد و به شما این اجازه را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - می‌دهد تا با سینک کردن اپلیکیشن موبایل و ویندوز، موسیقی‌هایتان را از روی پی‌سی استریم کنید. MediaMonkey امکانات - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - ویژه‌ای برای دسته‌بندی فایل‌های موسیقی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - موسیقی‌هایتان را در پلی‌لیست‌های متنوعی قرار دهید و برای این کار فیلترهایی مانند آهنگساز و سبک موسیقی نیز در اختیارتان قرار داده شده. MediaMonkey از آن دسته اپلیکیشن‌هایی است که قابلیت‌های فراوانی دارد اما - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - آنطور که باید و شاید کاربران از آن استقبال نکرده‌اند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران

MediaMonkey

سازنده: Ventis Media, Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 32 مگابایت زبان:


Musicolet Music Player

اگر نیاز بیشتر کاربران را مورد بررسی قرار دهیم متوجه می‌شویم سطح انتظاراتشان از اپلیکیشن‌های مختلف بسیار پایین است. درواقع برای اپلیکیشن های پخش موسیقی بسیاری از کاربران انتظار خاصی جز گوش دادن به موسیقی مورد علاقه‌شان ندارند. به همین خاطر اپلیکیشن‌های متنوعی می‌توانید پیدا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - کنید که با ویژگی‌های پیچیده و اضافه شما را گیج نمی‌کنند. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - Musicolet Music Player یکی از این دسته اپلیکیشن‌هاست که کاملا رایگان و آفلاین است و هیچ تبلیغاتی نیز ندارد. Musicolet Music Player با حجم کمش امکانات جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید پلی‌لیست‌های مختلف تشکیل دهید، فایل لیریکس را به موسیقی الصاق کنید، تگ‌های فایل‌ها را تغییر دهید و... .

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران

Musicolet Music Player

سازنده: Krosbits قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:


Pulsar Music Player

Pulsar یکی از بهترین اپلیکیشن های پخش موسیقی حال حاضر اندروید است. بهترین راه برای دانلود کردن Pulsar مراجعه به وبسایت‌های ثانویه است چرا که دانلود کردن نسخه رایگانش از فروشگاه پلی‌استور برای بسیاری از ریجن‌ها دردسترس نیست. Pulsar به دیزاین توجه ویژه‌ای داشته و از این نظر می‌تواند افرادی که به طراحی رابط کاربری اهمیت ویژه‌ای می‌دهند را راضی نگه دارد. از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - قابلیت‌های Pulsar می‌توان به اضافه کردن تگ، ساخت پلی‌لیست‌های هوشمند، - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - تایمر برای زمان خواب و حتی پشتیبانی از Chromecast اشاره کرد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران

Pulsar - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - Music Player

سازنده: Rhythm Software قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 5 مگابایت زبان:


AIMP

وقتی فایل موسیقی مورد نظرتان را از اینترنت دانلود می‌کنید ممکن است با فرمت‌های مختلفی مواجه شوید. فرمت‌هایی مانند FLAC ،WAV و... که ممکن است بسیاری از اپلیکیشن های پخش موسیقی حال حاضر اندروید از آن‌ها پشتیبانی نکند. AIMP اپلیکیشن قدرتمندی است - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - که از این نظر کاملا خیال شما را راحت می‌کند. رابط کاربری AIMP فوق‌العاده زیبا و سادست با پیچیدگی‌های الکی و غیرضروری کاربران را اذیت نمی‌کند. از طرفی اکولایزر طراحی شده برای AIMP از امکانات متنوعی برخوردار است و حتی به شما اجازه می‌دهد تا تن صدایی خاص برای هر ترک در نظر بگیرید. AIMP یکی از محبوب‌ترین - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - اپلیکیشن‌های فروشگاه پلی‌استور برای پخش موسیقی نیز محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران

AIMP

سازنده: Artem Izmaylov قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 6 مگابایت زبان:


Poweramp

Poweramp را می‌توانیم به عنوان یکی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - از قدیمی‌ترین اپلیکیشن های پخش موسیقی اندروید و حتی پردانلودترین اپلیکیشن این دسته نیز محسوب کنیم. بیشتر از ۱۰۰ میلیون نفر Poweramp را دانلود و نصب کرده‌اند و کاملا از آن رضایت دارند. Poweramp تم‌های مختلفی دارد که می‌توانید آن‌ها را مستقیما از فروشگاه پلی‌استور دانلود و نصب کنید. همچنین رابط کاربری ساده برنامه به شما اجازه می‌دهد بدون هیچ دردسری از امکانات متنوع آن استفاده کنید. Poweramp توجه ویژه‌ای به قابلیت PlayBack دارد و گزینه‌های زیادی را برای کاربران در نظر گرفته تا بتوانند از آن‌ها استفاده کنند. همچنین ویجت Poweramp که روی صفحه اصلی شما قرار می‌گیرد دسترسی به موسیقی‌هایتان را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - بسیار ساده‌تر می‌کند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران

Poweramp Music Player

سازنده: Max MP قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 23 مگابایت زبان:

می‌توانید توضیحات کامل‌تر درخصوص بهترین اپلیکیشن‌ های پخش موسیقی را در ویدیو تماشا کنید. ویدیو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر پل سفید استان مازندران - را با دوستان و آشنایانتان به اشتراک بگذارید و اگر نظر یا پیشنهادی دارید، در قسمت نظرات مطرحشان کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone