تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16622.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل اعلام کرد نمونه‌های مشکل‌دار ایرپاد پرو را به رایگان تعویض می‌کند

تعدادی از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد پرو با مشکلات صوتی دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا اپل اعلام کرده آن‌ها را به صورت رایگان تعویض می‌کند. برخی کاربران ایرپاد پرو شاید با مشکلات صوتی به‌ ...

تعدادی از هدفون‌های بی‌سیم ایرپاد پرو با مشکلات صوتی - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - دست و پنجه نرم می‌کنند و حالا اپل اعلام کرده - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - آن‌ها را به صورت رایگان تعویض می‌کند.

برخی کاربران ایرپاد پرو شاید با مشکلات صوتی به‌ ویژه در محیط‌های شلوغ روبه‌رو شوند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - یا فناوری حذف نویز فعال دستگاه‌ آن‌ها عملکرد مناسبی از خود نشان ندهد که افزایش صدای محیط را در پی دارد. طبق گفته اپل، محصولاتی که بعد از تاریخ اکتبر ۲۰۲۰ به تولید رسیده‌اند چنین مشکلاتی را تجربه نمی‌کنند.

کاربرانی که چنین مشکلاتی را تجربه می‌کنند، می‌توانند به صورت آنلاین با اپل ارتباط برقرار کنند یا اینکه به فروشگاه فیزیکی این کمپانی مراجعه کرده و دستگاه خود را به صورت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - رایگان تعویض کنند. اپل تنها محصولاتی که با چنین مشکلاتی همراه باشند را تعویض خواهد کرد.

این غول دنیای فناوری تنها بادها را - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - تعویض خواهد کرد و خبری از ارائه قاب جدید نخواهد بود. علاوه بر این، چنین برنامه‌ای برای سایر مدل‌های ایرپاد اجرا نمی‌شود.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران

اپل اشاره‌ای به علت چنین مشکلاتی نکرده، با این حال برخی مشکلات سخت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - افزاری را مقصر می‌دانند. کاربران در چندین ماه گذشته نسبت به چنین مشکلی شکایت کرده بودند و در ماه مه اپل یک صفحه برای عیب‌یابی آن اختصاص داد که در آن به تداخلات بی‌سیم یا اپ‌ها برای ایجاد این مشکلات اشاره شده بود.

برخی کاربران تصور می‌کردند که این مشکل می‌تواند منجر به انفجار هدفون شود، اما با برنامه جدید اپل این افراد دیگر نگرانی نخو‌اهند داشت و بدون پرداخت مبلغی می‌توانند نمونه‌های معیوب را تعویض کنند، البته همانطور که بالاتر گفتیم این برنامه شامل قاب آن‌ها نمی‌شود.

ایرپاد پرو - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - یک محصول - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - گران‌قیمت است و با قیمت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - ۲۵۰ دلار - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - به فروش می‌رسد، همچنین محبوبیت بالایی در میان کاربران دارد که اگرچه در گزارش مالی اخیر سازنده خود رکوردشکنی نکرده‌، اما اپل درآمد مناسبی را از فروش آن‌ تجربه می‌کند. با توجه به این موارد، تعویض نمونه‌های معیوب آن یک اقدام - تعمیرات یخچال کنمور در شهر امیرکلا استان مازندران - منطقی محسوب می‌شود. احتمالا سال آینده میلادی با نسل جدید ایرپاد پرو با طراحی متفاوت روبه‌رو خواهیم شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پیروزه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام تعمیرگاه شما روستای کتالم امیرکلا خدمات داره
پاسخ: بله در روستای کتالم شهر امیرکلا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone