تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16631.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

طرح شاتل موبایل برای ایمن‌سازی اینترنت دانش آموزان فعال شد  

شاتل موبایل «طرح ویژه دانش آموز» را مطابق دستورالعمل وزارت ارتباطات جهت ایجاد فضایی امن برای استفاده دانش آموزان از سیستم آموزش از راه دور راه اندازی کرد. این اپراتور تلفن همراه کشور، با فعال ...

شاتل - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - موبایل «طرح ویژه دانش آموز» را مطابق دستورالعمل وزارت ارتباطات جهت ایجاد فضایی امن برای استفاده دانش آموزان از سیستم آموزش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - از راه دور راه اندازی کرد.

این اپراتور تلفن همراه کشور، با فعال کردن این طرح، دانش آموزان در استفاده از اینترنت سیم کارت شاتل موبایل، تنها به سامانه های آموزشی براساس فهرست اعلامی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دسترسی خواهند داشت. همچنین با غیرفعال کردن این طرح، دسترسی به اینترنت به حالت عادی باز خواهد گشت و کاربران می‌توانند به گشت و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - گذار در اینترنت بدون محدودیت‌های دانش آموزی بپردازند و امکان سوییچ کردن بین این دو حالت به راحتی برای مشترکین فراهم ساخته است.

برای فعال کردن این طرح، کافی است مشترکین شاتل موبایل کد دستوری *1*4*3*1# را از سیم کارت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - خود شماره - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - گیری کنند. همچنین برای غیرفعال کردن طرح و استفاده از اینترنت به طور عادی، کد دستوری *1*4*3*2# از سوی این اپراتور معرفی شده است که می‌تواند به صورت آنی، اینترنت را به حالت قبل برگرداند. این قابلیت باعث می‌شود که والدین بتوانند گوشی تلفن همراه خودشان را به اینترنت ویژه دانش آموز مجهز کنند و برای ساعاتی به فرزند خود بدهند و سپس دوباره با برگشت به اینترنت عادی، از مزایای آن بهره‌مند شوند.

همچنین گفتنی است شاتل موبایل پیش از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - این، استفاده از سامانه آموزشی «شاد» را بدون محدودیت و برای کلیه مشترکین سیم کارت های خود رایگان کرده است و بر این اساس با استفاده از اینترنت شاتل موبایل، فعالیت در این سامانه هیچ هزینه ای برای دانش آموزان و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - معلمان نخواهد - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - داشت.

شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G در سراسر کشور است که برای نخستین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - استفاده کرده است و بر اساس این فناوری، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به طور خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی انتخاب می کند.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت با - تعمیرات یخچال کنمور در شهر سوادکوه استان مازندران - پیش‌شماره 0998 و کد یک، می‌توانند به وب‌سایت رسمی اپراتور شاتل موبایل مراجعه کنند یا از طریق شماره 09981000000 و به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone