تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16646.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ال‌جی از موبایل ۴۰۰ دلاری K92 با قابلیت پشتیبانی از 5G رونمایی کرد

گوشی ال‌جی K92 با بهره‌مندی از چپیست اسنپدراگون 690 و قیمت زیر ۴۰۰ دلار به عنوان یکی از ارزانترین موبایل‌های سازگار با 5G معرفی شد. در سال جاری شاهد رونمایی از گوشی‌های 5G توسط شرکت‌های ...
گوشی ال‌جی K92 با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - بهره‌مندی از چپیست اسنپدراگون 690 و قیمت زیر ۴۰۰ دلار به عنوان یکی از ارزانترین موبایل‌های سازگار با 5G معرفی شد.
در سال جاری شاهد رونمایی از گوشی‌های 5G توسط شرکت‌های مختلف بودیم. قابلیت اتصال به شبکه 5G به یکی از ویژگی‌های اصلی گوشی‌های هوشمند در سال جدید تبدیل شده است و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - شرکت‌های تولید کننده گوشی با یکدیگر رقابت می‌کنند تا دستگاه‌های 5G با قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تر به بازار عرضه کنند.

ال‌جی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - نیز در این میان میدان را خالی نگذاشته و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - گوشی هوشمند ال‌جی K92 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را با همکاری اپراتورهای «AT&T» - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - و «US Cellular»، قرار است با قیمتی کمتر از 400 - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - دلار در دسترس کاربران قرار دهد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی

ال‌جی به لطف چیپست اقتصادی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - اسنپدراگون 690 5G کوالکام که در فصل تابستان معرفی شد، توانسته این گوشی هوشمند را با - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - چنین قیمتی برای عرضه به بازار آماده کند.

چیپست اقتصادی کوالکام تاکنون تنها در یک گوشی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - هوشمند دیگر یعنی گوشی میان رده وان پلاس نورد N10 مورد استفاده قرار گرفته است؛ ولی به زودی در دستگاه‌های دیگری نیز به کار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - گرفته خواهد شد.

لازم به ذکر است که ال‌جی K92 تنها با شبکه‌های sub-6 کار می‌کند و دسترسی به mmWave در بیشتر گوشی‌های بالارده در دسترس کاربران قرار دارد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی

ال‌جی K92  از نمایشگر 6.7 اینچی +FHD بهره می‌برد. - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی هوشمند در روزنه روی نمایشگر جای گرفته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - است. ال‌جی K92 مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت افزایش ظرفیت داخلی تا 2 ترابایت از طریق میکرواس‌دی است.

گوشی هوشمند جدید ال‌جی از باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی، حسگر اثر انگشت جانبی در کنار اسپیکرهای استریو 3D Sound Engine بهره می‌برد.

در پنل پشتی دستگاه، چهار دوربین شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.78 در کنار دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی با زاویه دید 115 درجه، حسگر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و درنهایت حسگر 2 مگاپیکسلی برای تصویربرداری ماکرو قرار دارد.

جالب است بدانید این گوشی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مرکزی استان مرکزی - در عین اینکه یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های ال‌جی است، از نظر طراحی نیز جزو زیباترین دستگاه‌های این شرکت محسوب می‌شود.
ال‌جی K92 از 16 آبان‌ماه از طریق AT&T با قیمت 395 دلار و از 29 آبان‌ماه از طریق US Cellular با قیمت 350 دلار به فروش می‌رسد.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سمن چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر شهرک صنایع منطقه 5 مرکزی اعزام کارشناس دارید.
پاسخ: بله در شهرک صنایع منطقه 5 شهر مرکزی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone