تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16642.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تاکسی اینترنتی اسنپ به کیش می‌رود

جزیره کیش به عنوان تازه‌ترین مقصد تاکسی اینترنتی اسنپ انتخاب شده است و فعالیت این تاکسی اینترنتی در جزیره کیش به زودی آغاز خواهد شد. شرکت اسنپ و شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای ...

جزیره کیش به عنوان تازه‌ترین مقصد تاکسی اینترنتی اسنپ انتخاب شده است و فعالیت این تاکسی اینترنتی در جزیره کیش به زودی آغاز خواهد شد. شرکت اسنپ و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای راه‌اندازی تاکسی‌ اینترنتی در این جزیره، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

«محمد خلج» مدیرعامل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - اسنپ، درباره امضای این تفاهم‌نامه و ورود این تاکسی اینترنتی به کیش گفت: «برای اسنپ باعث افتخار است که به عنوان اولین تاکسی اینترنتی ایران فعالیت خود را در قطب گردشگری کشور آغاز کند و شروع‌کننده حمل‌ونقل هوشمند در جزیره کیش باشیم. در جزیره کیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - نیر تاکنون سرویس اسنپ تریپ برای هتل‌ها فعال بود و از این پس سرویس حمل و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - نقل عمومی نیز شامل دیگر خدمات در کیش می‌شود و در آینده به‌دنبال خدمات دیگر در کنار حمل و نقل نیز خواهیم بود.»

«ابوالفضل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - طیبی»، مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - کیش، درباره - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - امضای این تفاهم‌نامه گفت: «پس از سال‌ها مطالبه شهروندان و گردشگران جزیره کیش، سرانجام قرارداد همکاری با شرکت ارائه‌دهنده خدمات هوشمند حمل و نقل عمومی منعقد شد و خوشحالیم که نوید ارائه خدمات شایسته حمل و نقلی را به کیشوندان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم.»

طیبی، همکاری با اسنپ را آغاز مسیر حمل و نقل اینترنتی در جزیره کیش عنوان می‌کند و می‌گوید: «تاکسی اینترنتی، رقیب تاکسی تلفنی نیست بلکه معتقدیم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - این دو مدل حمل و نقل عمومی مکمل یکدیگرند و می‌توانند ما را در ارائه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - خدمات مناسب و بهینه به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - شهروندان یاری کنند. همچنین به واسطه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - اعلام موقعیت جغرافیایی و  وضعیت زمانی و مکانی سفر، خدمات‌دهی تسریع و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - بهتر می‌شود. شهروندان و گردشگران نیز می‌توانند در صورت دریافت خدمات مطلوب با امتیازدهی به راننده‌های تاکسی، ضمن تشویق رانندگان خدوم، زمینه‌ساز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - افزایش کارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی کیش شوند.»

حدود ۶ سال از آغاز فعالیت اسنپ، به عنوان اولین سامانه هوشمند حمل‌ونقل، در ایران می‌گذرد و این سامانه امروز با خدمات‌رسانی در حدود ۱۷۰ شهر بزرگ و کوچک از تمام ۳۱ استان ایران - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - عنوان بزرگترین سرویس آنلاین حمل‌ونقل در کشور را در اختیار دارد. به زودی این تاکسی اینترنتی فعالیت خود را در جزیزه کیش آغاز خواهد کرد.

گفتنیست پیش از این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - تاکسی اینترنتی خود جزیره کیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - در این منطقه فعالیت خود را آغاز کرده بود که نتوانست آنطور که باید ظاهر شود و حال باید دید ورود بزرگترین تاکسی اینترنتی ایران به کیش - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان - چطور می‌تواند حمل و نقل آنلاین و هوشمند را در این جزیره متحول سازد.

- تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ماسال استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone