تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16645.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ ویژگی‌های مهم رابط کاربری One UI 3.0 را اعلام کرد

در هفته‌های گذشته سامسونگ مشغول کار روی رابط کاربری One UI 3.0 بوده و حالا این شرکت کره‌ای مهمترین قابلیت‌های جدید آن را اعلام کرده است. رابط کاربری One UI 3.0 مبتنی بر سیستم عامل ...

در هفته‌های گذشته سامسونگ مشغول کار روی رابط کاربری One UI 3.0 بوده و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - حالا این شرکت کره‌ای مهمترین قابلیت‌های جدید آن را اعلام کرده است.

رابط - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - کاربری One UI 3.0 - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ است و ماه گذشته میلادی نسخه بتای آن در اختیار کاربران گوشی‌های سری گلکسی S20‌ قرار گرفت. اگرچه در گذشته شاهد انتشار اکثر تغییرات موجود در این رابط کاربری بودیم، اما به تازگی این برند کره‌ای در سایت مربوط به مالزی ویژگی‌های اصلی آن - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - را به نمایش گذاشته و اعلام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - کرده ماه آینده میلادی از راه می‌رسد.

بسیاری از این ویژگی‌ها در سایت سامسونگ روی ظاهر ساده‌تر و بهینه‌تر رابط کاربری One UI 3.0 تمرکز کرده‌اند. در صفحه مربوط به آن‌ها نوشته شده:

«این رابط کاربری نوآوری‌های هدفمند در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین باعث بهبود زندگی روزانه شما می‌شود و از سازگاری شما با جهان در حال تغییر، اطمینان حاصل می‌کند.»

یکی از بهبودهای جدید روی راحتی استفاده تمرکز کرده. سامسونگ بطور خاص روی پنل Quick تمرکز کرده که به کاربر اجازه می‌دهد ساده‌تر بین آهنگ و ویدیوها جابجا شود. پنل نوتیفیکیشن‌ها نیز بهبود پیدا کرده و حتی در زمان قفل بودن دستگاه، اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان

رابط کاربری One UI 3.0 برای ابعاد نمایشگر گوشی‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - مختلف سامسونگ بهینه شده، بنابراین با دستگاه‌هایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - مانند گلکسی زد فولد ‌۲ هم سازگار است. زمانی که این گوشی تاشو بسته باشد، با یک رابط کاربری مشابه گوشی‌های سنتی روبه‌رو می‌شویم، اما با باز کردن آن، این رابط کاربری تنظیم شده و تجربه‌ای شبیه به یک تبلت را در اختیار شما قرار می‌دهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان

سامسونگ اعلام کرده با انتشار رابط کاربری جدید خود، قابلیت‌های «پیش نمایش دوگانه» و «سلفی با دوربین اصلی» را در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - اختیار کاربران گلکسی فولد قرار می‌دهد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - که البته هم اکنون کاربران گلکسی زد فولد ۲ به آن‌ها دسترسی دارند.

این کمپانی از گسترش دسته‌بندی‌های لاک اسکرین از ۵ دسته‌بندی در One UI 2.5 به ۱۰ دسته‌بندی در One UI 3.0 خبر داده و در نهایت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - به این موضوع اشاره کرده که تماس‌های ویدیویی تمام صفحه در این بروزرسانی قرار می‌گیرد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان

اگرچه این تغییرات کم به نظر می‌رستد، اما - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - ظاهرا مهمترین آن‌ها هستند که زندگی روزمره کاربران گوشی‌های سامسونگ را بهبود - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رودبار استان گیلان - می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone