تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13423.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوشی سخت جان بلک ویو BV6600 با باتری ۸۵۸۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

بلک ویو از گوشی سخت جان و قدرتمند دیگری با نام «بلک ویو BV6600» با بهره مندی از باتری ۸۵۸۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد تا کاربران ضمن در اختیار داشتن موبایلی سخت جان و ...

بلک ویو از گوشی سخت جان و قدرتمند دیگری با نام «بلک ویو BV6600» با بهره مندی از باتری ۸۵۸۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی کرد تا کاربران ضمن در اختیار داشتن موبایلی سخت جان و با مقاومت در برابر مقابل نفوذ آب و گرد و غبار، بدون نگرانی از شارژ باتری، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

بلک ویو ادعا می‌کند گوشی هوشمند جدید با باتری با ظرفیتی که دارد می‌تواند به مدت ۷۹۲ ساعت شارژ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - مورد نیاز کاربران را تامین کند. در نتیجه کاربرانی که از این موبایل برای کاربری‌های عمومی استفاده می‌کنند تنها کافی است ماهی دو بار آن را شارژ کنند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

علاوه بر باتری با ظرفیت بالا، گوشی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - هوشمند جدید بلک ویو به دوربین‌های بهتری نیز نسبت به موبایل های قبلی این شرکت مجهز شده است که امکان گرفتن عکس‌های با کیفیت بالاتری را برای کاربران فراهم می‌کند. گوشی هوشمند جدید با طراحی جدید و متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

البته این نخستین بار نیست که بلک ویو دستگاهی با باتری با ظرفیت بالا به بازار عرضه می‌کند. پیش از این نیز این شرکت گوشی هوشمند بلک ویو P10000 را با باتری ۱۰ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - هزار میلی آمپر ساعتی و گوشی هوشمند بلک ویو BV9100 را با باتری ۱۳ هزار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - میلی‌آمپرساعتی معرفی کرده بود.

با وجودی که عرضه گوشی‌های هوشمندی با استحکام و مقاوم، اولویت اصلی بلک ویو است، بلک ویو تصمیم گرفته علاوه بر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - سخت سخت جان بودن، به بهره‌مندی از باتری با ظرفیت بالا نیز توجه نشان دهد.

بلک ویو BV6600 از نمایشگر ۵.۷ اینچی با رزولوشن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین سه گانه در پنل پشتی شامل دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۵ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان

گوشی هوشمند جدید بلک ویو با بهره‌مندی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - از چیپست هلیو A25، مجهز به رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است. این گوشی هوشمند موفق به دریافت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر چناران استان خراسان - گواهینامه IP68 ،P69K و MIL-TED-810G شده است و از GPS ،GLONASS ،Beidou ،Galileo نیز پشتیبانی می‌کند.

موبایل‌های بلک ویو معمولا به دلیل مقاوم بودن به دستگاه‌های محبوبی برای پیاده ‌روی،‌کوهنوردی و موقعیت‌های پرچالش تبدیل شده‌‌اند. بلک ویو BV6600 در سه رنگ مشکی، نارنجی و سبز در دسترس کاربران قرار می گیرد. قیمت گوشی هوشمند جدید چهارم اسفندماه مشخص می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ایسدواستر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام جسارتا مرکز شما سمت 15خرداد چناران سرویس میده؟
پاسخ: بله در 15خرداد شهر چناران خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone