تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  2. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13405.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

«سکویا کپیتال»، یکی از بزرگترین سرمایه گذاران خطرپذیر سیلیکون ولی، هک شد

شرکت سرمایه‌گذاری غول پیکر «سکویا کپیتال» اخیرا به سرمایه‌گذاران خود اطلاع داده که از طریق فیشینگ ایمیل یکی از کارکنان، مورد حمله سایبری قرار گرفته و احتمالا برخی از داده‌های شخصی و مالی آن‌ها در ...

شرکت سرمایه‌گذاری غول پیکر «سکویا کپیتال» اخیرا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - به سرمایه‌گذاران خود اطلاع داده که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - طریق - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - فیشینگ ایمیل یکی از کارکنان، مورد حمله سایبری قرار گرفته و احتمالا برخی از داده‌های شخصی و مالی آن‌ها در اختیار افراد دیگر قرار دارد.

سکویا کپیتال یکی از بزرگترین و موفق‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در جهان محسوب می‌شود و سرمایه‌گذار خطرپذیر اصلی در سیلیکون ولی است. در همین راستا حمله سایبری به آن اهمیت بالایی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - دارد.

این کمپانی در بیانیه‌ای که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - برای وب‌سایت «آکسیوس» ارسال کرده، به بررسی این حمله سایبری توسط مقامات قانونی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - خبر داده:

«ما اخیرا یک مشکل امنیت سایبری را تجربه کرده‌ایم. تیم امنیتی ما به سرعت شروع به تحقیق در این زمینه کرده و با مقامات قانونی ارتباط برقرار کرده‌ایم. علاوه بر این، با متخصصان امنیت سایبری در خارج از شرکت همکاری می‌کنیم تا این مشکل رفع و همچنین بطور مداوم امنیت سیستم‌های ما حفظ شود.

ما به علت این - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - حمله سایبری متاسفیم و به تمام افرادی که تحت تاثیر آن قرار گرفته‌اند، اطلاع داده‌ایم. ما سرمایه‌گذاری زیادی در بخش امنیت انجام داده‌ایم و همچنین در آینده به چنین کاری ادامه می‌دهیم تا با تهدیدهای سایبری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - مقابله کرده و آن‌ها را برطرف کنیم.»

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان

این کمپانی در پورتفوی خود شرکت‌هایی مانند Aribnb، «دوردش» و «رابین هود» را دارد که رابین هود در هفته‌های اخیر به علت خرید سهام شرکت «گیم استاپ» در صدر اخبار قرار داشته. سکویا کپیتال همچنین یکی از سرمایه‌گذاران شرکت‌های امنیت سایبری مانند «FireEye» و «Carbon Black» است. علاوه بر این، شاهد سرمایه‌گذاری آن در غول‌های فناوری مانند گوگل و اپل هم بوده‌ایم.

سرمایه‌گذاران سکویا که به عنوان شرکای آن هم شناخته می‌شوند را شخصیت‌های دانشگاهی، مدیران اجرایی کمپانی‌های - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - فناوری و بنیادهای خیریه تشکیل می‌دهند. سکویا کپیتال به سرمایه‌گذاران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - اعلام کرده که در حال - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - بررسی دارک‌وب برای پیدا کردن داده‌های احتمالی است.

به گفته این کمپانی، تا به امروز به مدرکی مبنی بر فروش این داده‌ها در دارک وب دست پیدا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - نکرده و همچنین نشانه‌ای مبنی بر سوءاستفاده از آن‌ها وجود ندارد. با وجود چنین اظهارنظری، باید تا اتمام - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان - تحقیقات صبر کنیم و ببینیم یکی از بزرگترین سرمایه‌گذاران خطرپذیر سیلیکون ولی تا چه اندازه از این حمله سایبری آسیب دیده است.

- تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر اسدآباد استان همدان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آناهيتا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، من یک مشکل در یخچال جی پلاس GSS-K918BG دارم. مشکل این است که دمای داخلی یخچال نرمال نمی‌شود و همیشه خیلی سرد است. این مشکل باعث شده است که برخی از مواد غذایی ما خیلی زود فساد کنند.

آیا ممکن است کمکم کنید که چگونه این مشکل را حل کنم؟ آیا تعمیر کننده ای در منطقه شهرک جانبازان در شهر اسدآباد وجود دارد؟

لهجه من شمالی است، امیدوارم که سریعاً پاسخی از شما بشنوم. با تشکر فراوان



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone