تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13406.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ توضیح داد اگر با شرایط جدید حریم خصوصی‌ موافقت نکنید چه اتفاقی می‌افتد

واتس‌اپ در ایمیلی خطاب به یکی از همکاران تجاری خود گفته از ۱۵ ماه مه برابر ۲۵ اردیبهشت به آرامی از کسانی که با خط مشی حریم خصوصی جدید این پلتفرم موافقت نکرده‌اند خواهد خواست ...

واتس‌اپ در ایمیلی خطاب به یکی از همکاران تجاری خود گفته از ۱۵ ماه مه برابر ۲۵ اردیبهشت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - به آرامی از کسانی که با خط مشی حریم خصوصی جدید این پلتفرم موافقت نکرده‌اند خواهد خواست تا برای دسترسی به تمامی قابلیت‌های این پیام رسان خود را با شرایط جدید وفق دهند. اگر کاربری - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - همچنان مایل به پذیرش این تغییرات نباشد، تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌ها همچنان برای مدت کوتاهی برای او ارسال می‌شوند، اما نمی‌تواند از طریق واتس‌اپ امکان خواندن یا فرستادن پیام‌ها را داشته باشد.

این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - مدت کوتاه به مدت چند هفته ادامه پیدا خواهد کرد. واتس‌اپ در این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - یادداشت لینک صفحه جدید پرسش‌های متداول خود را قرار داده که سیاست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - این شرکت در قبال کاربران - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - غیرفعال را هم تشریح کرده است. واتس‌اپ می‌گوید اکانت کاربران غیرفعال به‌طور کلی پس از ۱۲۰ روز حذف می‌شود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران

این سرویس پیام‌رسانی پس از اعلام تغییرات جدید خود در زمینه حریم خصوصی با انتقادات گسترده‌ای از سوی کاربران مواجه شد. واتس‌اپ ماه گذشته با ارسال اطلاعیه‌ای در درون این اپلیکیشن اعلام کرد که کاربران برای تداوم استفاده از خدمات این شرکت باید با خط مشی جدید آن‌ها موافقت کنند.

واتس‌اپ در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - واکنش به انتقادات گفت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - برخی کاربران پیام آن‌ها را به درستی متوجه نشده‌اند و به دنبال آن اشتراک‌گذاری داده‌ها با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - فیسبوک را موقتا به تعویق انداخت. این شرکت از سال ۲۰۱۶ در قوانین حریم خصوصی خود اعلام کرده بود که برخی اطلاعات مثل شماره تلفن و اطلاعات دستگاه کاربران را به فیسبوک می‌دهد. ولی قوانین جدید آن‌ها به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - فیسبوک اجازه خواهد داد تا به اطلاعات پرداخت و تراکنش‌های کاربران واتس‌اپ دسترسی داشته باشد و از این طریق تبلیغات هدفمندتری را به نمایش درآورد.

از زمان اعلام خبر تغییر سیاست‌های حریم خصوصی واتس‌اپ، بسیاری از کاربران این پلتفرم به پیام‌رسان‌های دیگری از جمله تلگرام و سیگنال مهاجرت کرده‌اند. به خاطر همین اتفاق تلگرام چند وقت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - پیش مرز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر چالوس استان مازندران - ۵۰۰ میلیون کاربر را پشت سر گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone