تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13409.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

عملکرد ضعیف اولین موبایل جهان با دوربین سلفی زیرنمایشگر در بررسی DxOMark

در سال ۲۰۲۰ شرکت زد‌تی‌ای از اولین گوشی تجاری جهان با دوربین سلفی زیرنمایشگر رونمایی کرد. حالا DxOMark گوشی زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G را بررسی کرده و از عملکرد پایینش خبر داده است. گوشی زد‌تی‌ای ...

در سال ۲۰۲۰ شرکت زد‌تی‌ای از اولین گوشی تجاری جهان با دوربین سلفی زیرنمایشگر رونمایی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - کرد. حالا DxOMark گوشی زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G را بررسی کرده و از عملکرد پایینش خبر داده است.

گوشی زد‌تی‌ای اکسون ۲۰ 5G اگرچه به علت استفاده از دوربین سلفی زیرنمایشگر یک گوشی متفاوت و نوآورانه محسوب می‌شود، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - اما این دوربین عملکرد رضایت‌بخشی ندارد. در گذشته بررسی‌ها از عملکرد پایین این دوربین خبر داده بودند و حالا این دستگاه توسط DxOMark مورد بررسی قرار گرفته است.

DxOMark به اولین دوربین سلفی زیرنمایشگر تجاری جهان امتیاز ۲۶ را داده که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - آن را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - در قعر جدول قرار می‌دهد و پس از یک گوشی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - اقتصادی در بازار هند، دومین موبایل با پایین‌ترین امتیاز برای دوربین سلفی محسوب می‌شود. سایر گوشی‌ها در بررسی DxOMark حداقل ۲ برابر امتیاز بالاتری گرفته‌اند.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان

به گفته DxOMark، تصاویر دوربین سلفی زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G نویز زیادی دارند، داینامیک رنج آن‌ها پایین هستند، رنگ پوست را بطور غیرطبیعی نمایش می‌دهند و همچنین در زمینه رنگ‌ها هم مشکل دارند. علاوه بر این، از عملکرد این گوشی هوشمند در زمینه عکاسی پرتره هم انتقاد کرده که مربوط به جزئیات پایین و همچنین مشکلات تشخیص عمق می‌شود.

این گوشی چینی در زمینه فیلم‌برداری با دوربین سلفی هم عملکرد نامناسبی دارد و  با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، بنابراین زدتی‌ای نتوانسته در اولین گوشی تجاری جهان با دوربین سلفی زیرنمایشگر عملکرد مناسبی از خود نشان دهد. در تصویر زیر مقایسه عملکرد آن با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - گوشی‌های وان پلاس ۸ پرو و پیکسل ۵ را مشاهده می‌کنید:

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان

برای اینکه دوربین‌های سلفی زیرنمایشگر بتوانند به کیفیت مشابه با دوربین‌های سلفی استاندارد دست پیدا کنند، راه طولانی در پیش داریم. با - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - این حال - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - شاید شرکت‌ها با راه‌حل‌های مختلف بتوانند در زمان کوتاهی به چنین کیفیتی برسند، برای مثال انتظار می‌رود امسال شیائومی از یک گوشی با این فناوری رونمایی کند.

بزرگترین چالش دوربین‌های سلفی زیرنمایشگر، ورود کمتر نور به سنسور در مقایسه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - با دوربین‌های - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - استاندارد است. شرکت‌ها برای رفع این مشکل راه‌حل‌های مختلفی را امتحان می‌کنند و برای مثال نمایشگر زدتی‌ای اکسون ۲۰ 5G در محل قرارگیری دوربین سلفی رزولوشن کمتری دارد.

شیائومی نسبت به رقیب هموطنش فناوری متفاوتی را دنبال می‌کند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - این کمپانی می‌تواند کیفیت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر جوانرود استان کردستان - کلی این نوع دوربین‌ها را افزایش دهد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone