تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13429.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین آیفون تاشو اپل شهریورماه ۱۴۰۲ معرفی می‌شود

تاکنون خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد نخستین گوشی آیفون تاشو اپل منتشر شده است. آخرین اطلاعات فاش شده خبر از موبایلی تاشو با نمایشگر ۷.۳-۷.۶ اینچی OLED و پشتیبانی از اپل پنسل می دهد ...

تاکنون - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - خبرهای غیر رسمی مختلفی در مورد نخستین گوشی آیفون تاشو اپل منتشر شده است. آخرین اطلاعات فاش شده خبر از موبایلی تاشو با نمایشگر ۷.۳-۷.۶ اینچی OLED و پشتیبانی از اپل پنسل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - می دهد که احتمالا شهریور ماه ۱۴۰۲ (سپتامبر۲۰۲۳) - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

به نظر می‌رسد اپل در حال بررسی طراحی های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - مختلفی برای نخستین گوشی آیفون تاشو است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - تا بتواند از بین آنها بهترین طراحی را انتخاب کند. براساس اطلاعات غیر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - رسمی منتشر شده، یکی از این مدل ها طراحی مشابه گوشی تاشو گلکسی فولد سامسونگ دارد.

در بین شرکت‌های تولید کننده گوشی تاشو، سامسونگ با پشت سر گذاشتن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - هواوی و موتورولا توانسته در خط مقدم توسعه موبایل‌های تاشو قرار بگیرد. در این بین، برخی شرکت‌ها پروژه‌های خود را در مورد گوشی تاشو محرمانه نگه داشته‌اند. اپل یکی از همین شرکت‌هایی است که اطلاعات مربوط به موبایل تاشو خود را محرمانه نگه داشته و این شرکت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - اصولا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - سعی می‌کند تا قبل از آماده شدن محصولات جدید، اطلاعاتی در مورد آن - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - به بازار ارائه نکند. هرچند در نهایت خبرهای لو رفته زیادی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - معمولا از طریق - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - منابع آگاه منتشر می‌شود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان

با وجودی که رقابت زیادی در بازار موبایل های تاشو وجود دارد و شرکت های تولید کننده سعی می کنند تا گوشی تاشو خود را به بازار عرضه کنند، اما براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه، آیفون تاشو اپل تا سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه نخواهد شد. از سوی دیگر اپل تصمیم گرفته موبایل تاشو را با نمایشگر OLED و پشتیبانی از اپل پنسل در دسترس کاربران قرار دهد.

سازمان تحقیقات جهانی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر هرسین استان کردستان - ارتباطات و رسانه‌های دیجیتال «Omdia» پیش بینی کرده که گوشی تاشو اپل احتمالا از نمایشگر ۷.۳– ۷.۶ اینچی بهره خواهد برد.

با توجه به اینکه معمولا اپل گوشی‌های آیفون جدید خود را شهریورماه معرفی می‌کند، احتمال دارد این شرکت تصمیم بگیرد آیفون تاشو را نیز شهریور ماه ۱۴۰۲ به بازار عرضه کند که از اپل پنسل نیز پشتیبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اشومهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
حالتون خوبه؟ شرکت شما طرفای روستای چقاسعید هرسین هم سرویس میده.
پاسخ: بله در روستای چقاسعید شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر آتاباللی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام خوب هستید؟ یه سوال داشتم شرکت شما آیا طرفای گلشن هرسین خدمات داره.
پاسخ: بله در گلشن شهر هرسین خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone