تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  3. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13431.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مصرف کافئین باعث تغییر شکل ساختار مغز می‌شود

محققان در پژوهشی تازه و کنترل شده با شبه‌ دارو دریافته‌اند که مصرف کافئین می‌تواند تاثیری چشمگیر روی حجم ماده خاکستری موجود در مغز انسان بگذارد. محققان تاکید کرده‌اند که این یافته‌ها به معنای تاثیر ...

محققان در پژوهشی تازه و کنترل شده با شبه‌ دارو دریافته‌اند که مصرف کافئین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - می‌تواند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - تاثیری چشمگیر روی حجم ماده خاکستری موجود در مغز انسان بگذارد. محققان تاکید کرده‌اند که این یافته‌ها به معنای تاثیر منفی کافئین بر مغز نیستند و در عوض نشان می‌دهند این ماده نوعی انعطاف‌پذیری عصبی موقت به وجود می‌آورد که ارزش - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - بررسی هرچه بیشتر را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - دارد.

مغز و سیستم عصبی مرکزی ما - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - معمولا از دو ماده خاکستری و سفید تشکیل شده‌اند. ماده خاکستری از اندام‌های سلول عصبی و سیناپس‌های عصبی تشکیل شده و ماده سفید عمدتا دیواره مسیرهایی را تشکیل داده که این سلول‌های عصبی را به یکدیگر متصل می‌کنند.

پژوهش‌های قبلی نشان داده‌اند که مصرف کافئین ممکن است به کاهش حجم ماده خاکستری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - در مغز مرتبط باشد. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - اما در نتایج سایر تحقیقات آمده که - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - کافئین می‌تواند اثرات محافظتی از عصب‌ها را با خود به همراه آورد و زوال‌های شناختی ناشی از بیماری‌هایی نظیر آلزایمر و پارکینسون را کاهش دهد.

تمرکز محققین در پژوهش تازه این بود که تاثیرات کافئین روی حجم ماده خاکستری - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - در مغز سوژه‌های جوان و سالم به صورت دقیق سنجیده شود. یک سوال خاص که محققین در صدد یافتن پاسخی برای آن برآمدند این بود که آیا اثر کافئین بر ماده خاکستری، در نتیجه تاثیری است که همین ماده بر خواب می‌گذارد یا خیر. زیرا تاکنون اثبات شده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - که اختلالات خواب می‌توانند مستقیما کاهش ماده خاکستری در مغز را به همراه بیاورند.

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس

بیست سوژه به مشارکت در تحقیق پرداختند و وارد دو برنامه ۱۰ روزه شدند. - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - در یک - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - برهه، مشارکت‌کنندگان هر روز سه قرص کافئین مصرف کردند و در برهه دیگر، قرص‌های شبه دارو. در پایان هر برنامه، مقادیر ماده خاکستری مغز افراد از طریق fMRI و فعالیت موج کند ذهنی به هنگام خواب از طریق EEG اندازه‌گیری می‌شد.

بعد از ده روز مصرف کافئین، نتایج نشان‌دهنده کاهش چشمگیر ماده خاکستری مغز بودند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - و چنین کاهشی بعد از ده روز مصرف شبه‌ دارو مشاهده نشد. و حتی مهم‌تر از این، پژوهش نشان داد که فعالیت‌های مغزی به هنگام خواب در برهه کافئین و شبه دارو هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. این یعنی کاهش ماده خاکستری مرتبط با اختلالات خواب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - ناشی از کافئین نیست و - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - احتمالا به یکی از خواص منحصر به فرد خود کافئین مرتبط باشد.

کارولین رایچرت، یکی از نویسندگان نتایج پژوهش در دانشگاه بازل می‌گوید که تغییرات ماده خاکستری به خاطر کافئین، ظاهرا مدت کوتاهی بعد از توقف مصرف کافئین متوقف شده و به حالت قبل باز می‌گردد. :تغییرات ریخت‌شناختی مغز ظاهرا موقتی هستند، اما تا به امروز به مقایسه بغل به بغل افرادی که مداوم کافئین مصرف می‌کنند با افرادی که مصرف اندک دارند یا اصلا کافئین نمی‌خورند نپرداخته‌ایم».

رایچرت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - ضمنا خاطر نشان می‌کند که نتایج - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - پژوهش به این معنا نیست که با مصرف کافئین - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - باید منتظر آسیب رسیدن به کارایی‌های شناختی مغز بود. در واقع بسیاری از پژوهش‌های اخیر دقیقا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - عکس این موضوع را نشان داده‌اند و می‌گویند کافئین با خاصیت محافظت از عصب‌ها، زوال شناختی را در افراد کهنسال که در خطر - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - دائمی آلزایمر و پارکینسون به سر می‌برند را کند می‌کند. اکنون این تئوری مطرح است که عدم همسویی نتایج احتمالا به این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر فارس استان فارس - خاطر باشد محققان در پژوهش اخیر به سراغ سوژه‌های جوان و سالم رفته‌اند، اما در سوژه‌های قبلی سوژه‌ها کهنسال‌تر بودند و از پیش نشانه‌هایی از زوال شناختی و زوال عصبی داشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone