تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13430.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جعبه‌ ابزار: پنج اپ مبتنی بر هوش مصنوعی که کیفیت زندگی‌تان را ارتقاء می‌دهند

هوش مصنوعی چه بخواهیم چه نخواهیم این روزها نقش پررنگی در زندگی‌هایمان پیدا کرده و در جزئیاتی دخیل شده که شاید خیلی به آن‌ها دقت نکرده باشیم. از دستیار هوشمند گوگل گرفته تا اپلیکیشن‌های عکاسی ...

هوش مصنوعی چه بخواهیم چه نخواهیم این روزها نقش پررنگی در زندگی‌هایمان پیدا کرده و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - در جزئیاتی دخیل شده که شاید خیلی به آن‌ها دقت نکرده باشیم. از دستیار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - هوشمند گوگل گرفته تا اپلیکیشن‌های عکاسی و الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی، این هوش مصنوعیست که بخش اعظم کارها را به دوش کشیده و اهداف کمپانی‌های بزرگ را پیش می‌برد.

اما فقط بازیگران بزرگ دنیای تکنولوژی از هوش مصنوعی بهره نمی‌گیرند. اگر نیم نگاهی به محصولات توسعه‌دهندگان مستقل در سال‌های اخیر داشته باشید اپلیکیشن‌های بسیار مفید و کارآمدی پیدا می‌کنید که هوش مصنوعی را اصل محوری خود در خدمت‌رسانی قرار داده‌اند. در این مقاله جعبه ابزار تصمیم داریم شما را با پنج مورد از این اپ‌های مبتنی بر هوش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - مصنوعی که می‌توانند کیفیت زندگی‌تان را ارتقاء دهند آشنا کنیم.

Diet Camera AI

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

وقتی عزم رژیم گرفتن کنید، حتی 1 کالری هم 1 کالری است. اما اصلا وقت و حوصله‌اش را دارید که کالری تک تک لقمه‌هایی که در دهان می‌گذارید را بشمارید؟ اگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - پاسختان منفی است می‌توانید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - این کار ناخوشایند را به Diet - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - Camera AI بسپارید. این اپلیکیشن به لطف یک هوش مصنوعی قدرتمند، تنها از طریق عکس گرفتن تمام محتویات بشقاب غذایتان را تشخیص داده و میزان کالری دریافتی از خوردنش را به شما می‌گوید.

Diet Camera AI دقت بالایی در این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - کار دارد، هر چند گاهی اوقات در تشخیص محتویات غذا به اشتباه می‌افتد و در چنین مواقعی می‌توانید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - با جستجوی دستی اشتباهاتش را اصلاح کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن رایگان است و می‌توانید در اندروید و iOS تجربه‌اش کنید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

DietCameraAI

سازنده: DietCameraAI قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65.8 / 23 مگابایت زبان:

PictureThis

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - لطف پیشرفت هوش مصنوعی اپلیکیشن‌های تشخیص گل و گیاهان حالا از همیشه دقیق‌ترند. PictureThis جزو پیشرو ترین این اپ‌هاست که با دقت حیرت‌آوری این کار را برایتان انجام می‌دهد. فقط کافیست عکسی از گیاهی که جلوی چشمتان است - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - بگیرید و منتظر تشخیص PictureThis و ارائه اطلاعات گیاهشناسی کاملش بنشینید.

این اپلیکیشن در حال حاضر توانایی تشخیص - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - بیش از 10 هزار گونه گیاهی را دارد و در این کار دقتش به بالای 98 درصد می‌رسد. البته باید توجه داشته باشید که این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - درستی تشخیص به میزان بسیار زیادی وابسته به کیفیت عکسی است که از گیاهان می‌گیرید. تصاویر تاریک و تار معمولا نتیجه درستی به شما نمی‌دهند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

PictureThis

سازنده: .Glority Global Group Ltd قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - و اندروید حجم: 112 / 27 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - مگابایت زبان:

Wysa

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

Wysa روانشناس شخصی شماست. به مدد بهره‌مندی از هوش مصنوعی، شما می‌توانید سفره دلتان را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - برای این چت بات باز کنید و از حمایت عاطفی او برخوردار شوید، بدون آنکه نیاز باشد هویت‌تان را لو - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - بدهید. Wysa یک گوش شنواست که همیشه می‌توانید به او دسترسی داشته باشید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - و خیالتان راحت باشد که توسط او قضاوت نمی‌شوید.

اگر چه Wysa هرگز نمی‌تواند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - جای یک تراپیست واقعی را بگیرد اما در عوض با ارائه یک سری راهکار و تمرینات ریلکسیشن، می‌تواند زمینه‌ای برای بهبود حالتان را فراهم کند. بنابراین شاید بد نباشد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - که به آن فرصتی برای نمایش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - توانایی‌هایش بدهید.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

Wysa

سازنده: Touchkin قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - و اندروید حجم: 73.2 - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - / 8 مگابایت زبان:

Aura

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

وقتی از استرس‌های زندگی به تنگ می‌آیید، باید کمی ریلکس کنید و نفس‌های عمیق بکشید. راهکار اپلیکیشن Aura برای فائق آمدن بر استرس مدیتیشن‌های کوتاه است که توسط هوش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - مصنوعی شخصی‌سازی شده‌اند. فقط کافیست اپلیکیشن را باز کرده و دکمه Emotions را بفشارید و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - دست آخر احساسی را انتخاب کنید که بهتر از سایر احساسات بیانگر وضعیت روحی روانی فعلی شماست.

بعد این کار Aura بسته به شرایطی که در آن هستید تمرینات مدیتیشن متناسب را به شما پیشنهاد و آموزش می‌دهد. بعد از اتمام هر تمرین هم می‌توانید به Aura بابت پیشنهادش امتیاز بدهید تا بسته به این موضوع تمرینات بهتری را ارائه کند. اما به غیر از این موارد Aura یک سری صداهای آرامش‌بخش هم در آرشیو خود دارد که برای تمرینات یوگا و آرامش قبل خواب بسیار عالی ظاهر می‌شوند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

Aura: Meditation - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - & - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - Slee‪p

سازنده: .Aura Health Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 215 / 57 مگابایت زبان:

DataBot

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

دستیار شخصی، معلم، دوست، منشی؛ این‌ها نقش‌هایی هستند که DataBot می‌تواند یک تنه برایتان ایفا کند. فقط باید به او دستورات صوتی لازم را بدهید تا کارها را در کسری از ثانیه برایتان انجام بدهد. رویکرد DataBot با دستیارهای هوشمند گوگل و اپل کمی متفاوت است.

به طور مثال، اگر بخواهید در مورد یک سوژه سریعا اطلاعاتی کسب کنید، DataBot می‌تواند یک پرزنتیشن کامل شامل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - صدا، متن و تصویر درباره آن برایتان آماده کند. به غیر از این اخبار را هم برایتان می‌خواند و کمی طالع‌بینی هم دارد، و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - اگر دوست داشته باشید می‌توانید در مینی‌گیم‌های Brain Training آن هم شرکت کنید و ذهنتان را به چالش بکشید.

ارسال اس ام اس و ایمیل و هماهنگی قرارهای ملاقات و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - مدیریت لیست‌های خرید کارهای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - دیگری هستند که DataBot برایتان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - انجام می‌دهد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان

DataBot Personal Assistan‪t‬

سازنده: RoboBot - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - Studio قیمت: رایگان (با پرداخت ‌درون‌برنامه‌ای) - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر لاهیجان استان گیلان - دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 81.7 / 36 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone