تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13432.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت با مرورگر اج ویجت‌های وب را به ویندوز ۱۰ می‌آورد

ویجت‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند به خوبی شناخته شده‌اند و اپل با سیستم عامل iOS 14، کاربرد آن‌ها را در آیفون و آیپد افزایش داد. با این حال در دنیای دسکتاپ، ویجت‌ها چندان رایج نیستند ...

ویجت‌ها در دنیای گوشی‌های هوشمند به خوبی شناخته شده‌اند و اپل با سیستم عامل iOS 14، کاربرد آن‌ها را در آیفون و آیپد افزایش داد. با این حال در دنیای دسکتاپ، ویجت‌ها چندان رایج نیستند و برای مثال در ویندوز با برنامه‌های شخص - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - ثالث می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. حالا ظاهرا مایکروسافت می‌خواهد با مرورگر اج، ویجت‌های وب را به ویندوز - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - ۱۰ بیاورد.

مایکروسافت به شدت از توسعه و استفاده از برنامه‌های وب پیشرو یا PWA به علت کمبود برنامه‌های UWP (پلتفرم یونیورسال ویندوز) پشتیبانی می‌کند. برنامه‌های PWA مشابه اپ‌های بومی هر پلتفرم عمل می‌کنند و برخی مواقع به ویژگی‌های یکسان به نرم افزار بومی دسترسی پیدا می‌کنید. حالا ظاهرا PWAها می‌توانند ویجت‌های وب مناسبی هم برای دسکتاپ ایجاد کنند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان

طبق گزارشی جدید، مایکروسافت در حال آزمایش ویجت‌های وب در دسکتاپ است که از تب‌های مرورگر اج یا وب اپ‌ها برداشته شده‌اند. این ویژگی مشابه فید اخبار و آب و هوا در تسکبار ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود با این تفاوت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - که به دسکتاپ متصل می‌شوند. با این قابلیت، حتی اگر مرورگر اج را ببندید، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - همچنان با آیکون شناور در بالای سایر اپ‌های ویندوز می‌توانید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - به این ویجت دسترسی داشته باشید.

ویجت وب تنها ویژگی جدیدی نیست که مایکروسافت می‌خواهد به مرورگرش اضافه کند. مرورگر اج همچنین - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - به راه جدیدی برای جستجوی تب‌ها مجهز می‌شود تا بتوانید تب موردنظرتان را از میان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - انبوهی از تب‌ها پیدا کنید. علاوه بر این، شاهد استفاده از یک آیکون برای نمایش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر گالیکش استان گلستان - افزونه‌های نصب شده خواهیم بود، هرچند کاربران می‌توانند برخی از آن‌ها را بطور مستقیم در نوار آدرس پین کنند تا دسترسی سریعتری به آن‌ها داشته باشند.

در حال حاضر تاریخی برای عرضه عمومی این ویژگی‌ها مشخص نشده، با این حال چنین گزارش‌هایی نشان‌دهنده تلاش مایکروسافت برای بهبود عملکرد مرورگر اج کرومیوم محسوب می‌شود. علاوه بر اج، ردموندی‌ها می‌خواهند تغییرات چشمگیری در طراحی ویندوز ۱۰ هم اعمال کنند که برای مثال می‌توان به منوی استارت شناور اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone