تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  2. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13418.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کاهش ۳۸ درصدی شناسایی بدافرازهای مک در سال ۲۰۲۰

شرکت توسعه‌دهنده آنتی‌ویروس «Malwarebytes» امروز گزارش خود از بدافزارهای مک در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده که از کاهش ۳۸ درصد شناسایی بدافزارها خبر می‌دهد. در سال ۲۰۱۹، Malwarebytes موفق به شناسایی ۱۲۰,۸۵۵,۳۰۵ تهدید شده بود ...

شرکت توسعه‌دهنده آنتی‌ویروس «Malwarebytes» امروز گزارش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - خود از بدافزارهای مک در سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده که از کاهش ۳۸ درصد شناسایی بدافزارها خبر می‌دهد.

در سال ۲۰۱۹، Malwarebytes موفق به شناسایی ۱۲۰,۸۵۵,۳۰۵ تهدید شده بود که در سال ۲۰۲۰ با کاهش ۳۸ درصدی به ۷۵,۲۸۵,۴۲۷ مورد رسیده. با این وجود به علت دورکاری و انجام کارها به صورت آنلاین، شناسایی تهدیدها برای کسب و کارها در ۲۰۲۰ نسبت به ۲۰۱۹ با رشد ۳۱ درصدی مواجه شده است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان

میزان شناسایی آگهی‌افزار و برنامه‌های ناخواسته (PUP)‌ در سال ۲۰۲۰ کاهش پیدا - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - کرده، با این حال طبق اعلام Malwarebytes، میزان شناسایی سایر بدافزارها شامل در پشتی، سرقت داده‌ها و استخراج رمزارزها ۶۱ درصد افزایش داشته است.

اگرچه با تعداد بالایی از بدافزارها روبه‌رو هستیم، اما سهم آن‌ها در میزان تهدیدات مک تنها به ۱.۵ درصد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - می‌رسد که آگهی‌افزار و برنامه‌های ناخواسته - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - سهم بالایی در آن دارند.

برنامه‌های ناخواسته شامل نرم افزارهای پاکسازی مانند «MacKeeper» و «MacBooster» به همراه اپ‌هایی مانند «Mac Cleaner» و «Mac Adware - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - Cleaner» بیش از ۷۶ درصد کشف‌ها را به خود اختصاص داده‌اند و سهم آگهی‌افزارها به ۲۲ درصد می‌رسد.

بیشتر این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - بدافزارها مربوط به ایالات متحده آمریکا می‌شوند و محصولات مورد استفاده - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - در کسب و کارها بیش از برنامه‌های ناخواسته، با بدافزار و آگهی‌افزار مواجه شده‌اند.

در بدافزارهای شناسایی شده برای مک، ۱۰ خانواده برتر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - سهمی بیش از ۹۹ درصد داشته‌اند و بیش از ۸۰ درصد به علت رفتارهای مشکوک کشف شده‌اند. «OSX.FakeFileOpener»، اپ‌های مخرب طراحی شده برای باز کردن فایل‌ها در دومین رتبه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - فهرست قرار دارد.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان

به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - گفته Malwarebytes، عجیب‌ترین بدافزار کشف شده در دنیای مک در - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - سال ۲۰۲۰، «ThiefQuest» بوده که از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر تایباد استان خراسان - طریق سایت‌های تورنت روی دستگاه‌ها نصب شده‌اند. پس از آلودگی یک دستگاه، فایل‌ها رمزگذاری می‌شوند و این بدافزار دستورالعمل‌های دریافت باج را نمایش می‌دهد.

تکنیک‌های آگهی‌افزار پیشرفته هم در سال ۲۰۲۰ شناسایی شده‌اند که شامل فیشینگ پسوردهای ادمین و استفاده از کلیک‌های مصنوعی برای نصب خودکار افزونه‌های مرورگر می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone