تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13237.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ساعت‌های هوشمند امیزفیت به قابلیت ECG و پایش فشار خون مجهز می‌شوند

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند «امیزفیت» در صورت دریافت تاییدیه «سازمان غذا و دارو آمریکا» (FDA)، با قابلیت‌ «ECG» و ویژگی‌های دیگر سلامت محور از جمله پایش فشار خون معرفی و به بازار عرضه خواهند شد. ...

نسل بعدی ساعت‌های هوشمند - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - «امیزفیت» در صورت دریافت تاییدیه «سازمان غذا و دارو آمریکا» (FDA)، با قابلیت‌ «ECG» و ویژگی‌های دیگر سلامت محور از جمله پایش فشار خون معرفی و به بازار عرضه خواهند شد.

با گذشت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - زمان، ساعت‌های هوشمند با قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی بیشتری مرتبط با سلامت کاربران به بازار عرضه می‌شوند. تلاش‌های اپل برای توسعه اپل واچ با قابلیت‌های سلامت محور باعث شد که سایر شرکت‌ها نیز در تولید ساعت‌‌های هوشمند خود به چنین ویژگی‌هایی توجه بیشتری نشان دهند. تا جایی که اکنون ساعت‌های هوشمند به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - گجت‌‌‌های پوشیدنی مستقل، کاربردی و به عنوان ابزاری کمکی برای پایش سلامت به کار برده می‌شوند.

در حال حاضر ساعت‌های هوشمند اپل و سامسونگ از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - قابلیت ECG یا الکتروکاردیوگرافی بهره می‌برند.  در واقع ECG‌ به یکی از استانداردهای مرسوم در ساعت‌های هوشمند تبدیل شده است. با این وجود برای آنکه چنین ویژگی به گجت‌های پوشیدنی اضافه شود، لازم است شرکت تولید کننده ساعت هوشمند، تاییدیه نظارتی دریافت کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس

امیزفیت از برندهایی است که معمولا ساعت‌های خوش قیمت، زیبا و با شارژدهی مناسب را روانه بازار می‌کند. این شرکت نیز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - قصد دارد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - همچون برندهای مطرح بازار، نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با قابلیت ECG و همچنین ویژگی‌های دیگری همچون پایش فشار خون به بازار عرضه کند. در همین راستا برای دریافت تاییدیه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - FDA نیز اقدام کرده و خوشبین است که به‌ زودی تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا را برای - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - قابلیت‌های جدید ساعت هوشمند خود دریافت کند.

یکی از بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین امیزفیت، تشخیص بیماری کرونا است. این شرکت ادعا می‌کند به صورت محرمانه روی این پروژه کار می‌کند و تاکنون به دستاوردهای خوبی هم در این زمینه دست یافته است. اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه محرمانه امیزفیت رد دست نیست، اما باید دید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - آیا ساعت‌های هوشمند نسل بعدی این شرکت می‌تواند تاییدیه FDA‌ را دریافت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر فسا استان فارس - کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone