تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16899.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از اولین لپ‌تاپ جهان با گرافیک مجزای اینتل رونمایی کرد

ایسوس در سکوت خبری لپ‌تاپ VivoBook Flip 14 را معرفی کرد که تبدیل به اولین لپ‌تاپ جهان با گرافیک مجزای DG1 اینتل شده است. در حالی که ایسوس مشخصات این GPU را اعلام نکرده، در ...

ایسوس در سکوت خبری لپ‌تاپ VivoBook Flip 14 را معرفی کرد که تبدیل به اولین لپ‌تاپ جهان با گرافیک مجزای DG1 اینتل شده است.

در حالی که ایسوس مشخصات این GPU را اعلام نکرده، در صفحه مربوط به آن عبارت «اولین گرافیک مجزای اینتل» به چشم می‌خورد. با بررسی کد HTML به این موضوع پی می‌بریم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - که این دستگاه با سیستم عامل ویندوز ۱۰ از GPU اینتل «Iris Xe Max» بهره می‌برد.

این GPU اینتل طبق شایعات دارای ۹۶ واحد اجرایی (EU) یا ۷۶۸ هسته مشابه GPU - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - استاندارد «Iris Xe» است، با این تفاوت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - که - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - از فرکانس بالاتری بهره می‌برد و همچنین به حافظه اختصاصی مجهز شده است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران

گرافیک Iris Xe Max با پردازنده ۱۰ نانومتری تایگر لیک اینتل جفت شده و محصول جدید ایسوس با پردازنده‌های اینتل Core i7-1165G7 یا Core i5-1135G7 به فروش می‌رسد. این دو پردازنده دارای ۴ هسته و ۸ رشته هستند و فرکانس بوست آن‌ها به ترتیب به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - ۴.۷ و ۴.۲ گیگاهرتز می‌رسد.

خریداران می‌توانند لپ‌تاپ ایسوس VivoBook Flip 14 را با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم سفارش دهند و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - حداکثر به ۱ ترابایت حافظه SSD دسترسی پیدا کنند. این شرکت یک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - پیکربندی خاص با ۳۲ گیگابایت حافظه «Optane» اینتل به همراه ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز برای مشتریان درنظر گرفته است.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران

با وجود مشخصات فنی قدرتمند، ایسوس آن را یک لپ‌تاپ ۲ در ۱ سبک و باریک معرفی کرده که از نمایشگر ۱۴ اینچی «NanoEdge» - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - با رزولوشن فول اچ دی بهره می‌برد و دارای نسبت نمایشگر به بدنه ۸۲ درصد است.

این لپ‌تاپ به سیستم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - عامل ویندوز ۱۰ به همراه یک پورت USB-C تاندربولت ۴، یک پورت USB 3.2 Gen 1 Type-A، یک پورت USB 2.0، پورت HDMI، درگاه کارت microSD و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده است. کاربران این محصول به پورت اترنت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر نوشهر استان مازندران - دسترسی ندارند، اما می‌توانند توسط آن از وای فای ۶ استفاده کنند.

در حال حاضر قیمت و همچنین تاریخ عرضه این محصول مشخص نشده و هنوز نمی‌توان آن را از سایت ایسوس سفارش داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone