تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23963.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

صفحه های اجتماعی محمد جواد ظریف توسط آمریکا مسدود خواهد شد

چندی پیش دامنه تحریم‌های آمریکا به وزیر امور خارجه کشورمان رسید و دولت آمریکا رسما اعلام کرد که «محمدجواد ظریف» در لیست تحریم‌های آمریکا علیه ایران قرار گرفته است. در همین راستا به نظر می‌رسد ...

چندی پیش دامنه تحریم‌های آمریکا به وزیر امور خارجه کشورمان رسید و دولت آمریکا رسما اعلام کرد که «محمدجواد ظریف» در لیست تحریم‌های آمریکا علیه ایران - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قرار گرفته است. در همین راستا به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد که صفحه‌های اجتماعی ظریف را نیز مسدود کند.

آنطور که خبرگزاری‌های بین‌المللی می‌گویند گویی قرار گرفتن ظریف در لیست تحریم‌های آمریکا پایان کار نیست و دولت این کشور در نامه‌ای به شرکت‌های فیسبوک، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - توییتر و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اینستاگرام از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آنها خواسته تا در اولین فرصت صفحات فعال و رسمی محمد جواد ظریف را مسدود کنند.

گفتنی است در ماه‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - گذشته صفحه‌های برخی از فرماندهان سپاه پاسداران در شبکه های اجتماعی به ویژه توییتر و اینستاگرام مسدود شد و حالا چنین اتفاقی برای وزیر امور خارجه کشورمان قرار است که رخ دهد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان

ظریف از اولین‌های رجل سیاسی کشورمان بود که در این شبکه‌های اجتماعی شروع به فعالیت کرد و با فعالیت در همین شبکه‌های اجتماعی بخشی از مذاکرات با آمریکا را در سال‌های گذشته پیش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - برد. در واقع باید گفت اگر زمانی فقط جواد ظریف بود که برخی صحبت‌هایش را از طریق توییتر انجام می‌داد، حالا دولتمردان بسیاری هستند که فعالیت قابل توجهی در این شبکه اجتماعی دارند. او سال گذشته دیگر دولتمردان را به فعالیت در توییتر نیز تشویق کرده بود:

«ما اخیرا دستور العمل دادیم به سفرا که همه در فضای مجازی و علی الخصوص در توییتر فعال شوند. این شبکه به - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عنوان یک ابزار برای در واقع تنویر افکار عمومی می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد؛ البته سیاست ما این نیست که مانند آمریکایی ها با افکار عمومی دنیا بازی کنیم، بلکه سیاست مان این است که افکار عمومی در دنیا از واقعیت ها مطلع باشند.»

صفحه جواد ظریف در توییتر  بیش از یک - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - میلیون و دویست هزار دنبال کننده در توییتر دارد و او از سال ۲۰۰۹ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در این شبکه فعالیت می‌کند. صفحه اینستاگرام او نیز بیش از هفتصد وسی هزار - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فالوور در اختیار دارد و همچنین فیس بوک - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ظریف نزدیک به یک میلیون نفر لایک در اختیار دارد.

تا به این لحظه تمامی صفحات ظریف - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - فعال هستند و باید دید که آمریکا می‌تواند شبکه‌های اجتماعی و مدیران و گردانندگان آنها را مجاب به مسدودسازی صفحات وزیر امور - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خارجه ایران کند یا خیر.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone