تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  3. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23970.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

راهکارهای ایرانسل برای رفع مشکلات مشترکان TD-LTE در تهران

به دنبال اختلالات شبکه TD-LTE ایرانسل در برخی نقاط تهران، این اپراتور با تاکید بر خارج از شبکه بودن دلیل این اختلال‌ها، راهکارهایی را برای رفع مشکلات مشترکان ارائه کرده است. از اوایل تابستان سال ...

به دنبال اختلالات شبکه TD-LTE ایرانسل در برخی نقاط تهران، این اپراتور با تاکید بر خارج از شبکه بودن دلیل این اختلال‌ها، راهکارهایی را برای رفع مشکلات مشترکان ارائه کرده است.

از اوایل تابستان - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - سال جاری به شکل متناوب اختلال‌هایی در سیستم GPS مشاهده می‌شد که باعث ایجاد مشکلاتی در خدمات اینترنت مبتنی بر تکنولوژی TD-LTE و حتی ناوبری هواپیماها شده بود. آن زمان «حسین فلاح جوشقانی»، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات، خبر داد که این اختلال به شکلی عمدی ایجاد می‌شود اما منبع آن شناسایی و مراجع ذی‌صلاح گزارش شده است.

از  آنجا که بخش قابل توجهی از مشترکان TD-LTE پایتخت تحت پوشش ایرانسل هستند روابط عمومی این اپراتور با انتشار بیانیه‌ای به ارائه توضیحاتی در مورد دلیل مشکل و راهکارهایی برای رفع آن پرداخته است. به گفته این اپراتور ریشه اختلال در شبکه TD-LTE به ارسال سیگنال‌های مزاحم بر روی سامانه GPS و تداخل ناشی از آن برمی‌گردد اما تیم فنی توانسته در برخشی از مناطق تا حد زیادی اثرات آن را کم کند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان

از جمله راهکارهای ارائه شده می‌توان به تمدید - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - تاریخ انقضای بسته‌های فعال اینترنت ثابت، جایگزینی بسته اینترنت ثابت (TD-LTE) با بسته اینترنت همراه (3G و 4G)، بازپرداخت هزینه دریافت خدمات و راهکارهای دیگر اشاره کرد. پیگیری و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - تماس‌های لازم - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - در این خصوص، توسط کارشناسان ایرانسل با مشترکان انجام خواهد گرفت.

رفع کامل این اختلال‌های مقطعی که علاوه بر متضرر کردن ایرانسل، نارضایتی مشترکان و کسب و کارها را نیز در پی داشته مستلزم رفع کامل سیگنال‌های مزاحمی است - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - که به شکل عمدی و بدون مجوز ارسال می شوند. در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - حال حاضر وزارت ارتباطات، رگولاتوری و ایرانسل در مراجع ذی‌صلاح در حال پیگیری پرونده هستند. مهندس محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دو ماه قبل در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - جمع خبرنگاران عنوان کرده بود:

این موضوع در شورای عالی امنیت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ملی هم پیگیری شده و شورای امنیت ملی هم ابلاغ کرده که این اتفاق نباید بیفتد. ما براساس چارچوبی که وظیفه داشتیم، پیگیری کردیم. چراکه ارسال این سیگنال‌ها با اجازه و مجوز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - وزارت ارتباطات نیست و قانون الزام کرده که هرگونه ارسال سیگنال باید با اجازه این وزارتخانه باشد

ایرانسل تأکید می‌کند هم‌اکنون امکان استفاده از شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE)، برای مشترکان این خدمات در تمامی ایران، به جز برخی نقاط شهر تهران، بدون هیچ‌گونه اختلالی امکان‌پذیر است؛ اما در برخی نقاط شهر تهران، به دلیل ارسال سیگنال‌های مزاحم بر روی سامانه GPS و تداخل ناشی از آن، مشترکان اینترنت ثابت اختلال‌هایی را تجربه کرده‌اند که خارج از کنترل شبکه ایرانسل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر صایین قلعه استان زنجان - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone